اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا خبر داد

اشتغال 1800 نفر در شهرک صنعتی آراسنج بویین زهرا

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا از اشتغال مستقیم بیش از یک‌هزار و 800 نفر از جوانان این شهرستان در شهرک‌ و مجموعه صنعتی آراسنج بخش مرکزی بویین زهرا خبر داد.

اشتغال 1800 نفر در شهرک صنعتی آراسنج بویین زهرا

احد احمدی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آراسنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 800 نفر در واحد‌‌ها و مجتمع‌های صنعتی این شهرک مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: افزایش تولید و کمک به توسعه از اهداف بسیار مهم و اصلی گسترش شهرک‌های مختلف صنعتی در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه احداث و راه‌اندازی بیشتر شهرک‌های صنعتی موجب تمرکز هرچه بیشتر تولیدات صنعتی در یک نقطه و مرکز مشخص می‌شود، افزود: با این کار به تدریج زمینه برای رشد و شکوفایی مناطق مختلف کشور فراهم شده و فضایی بسیار مطلوب برای اشتغال جوانان فراهم می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه استقرار مجتمع‌های صنعتی در نقاط خارج از محدوده شهری باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از فواید اجرای این سیاست، کاهش آلاینده‌ها و آلودگی‌های زیست‌محیطی در کلان‌شهرها و نقاط مختلف می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز در مسیر توسعه و تولید صنعتی قرار گرفته است، بیان کرد: باید از اراده و عزم جدی ملت و به‌ ویژه نخبگان و نوجوانان برای ادامه این مسیر بهره‌گیری کرد.

وی لزوم توجه به زیر‌ساخت‌های صنعتی در کشور را بسیار مهم دانست و خاطر‌نشان کرد: در این حوزه مسئولان باید با سیاست‌های ویژه وارد میدان شده و  نسبت به پیگیری امور اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به ساماندهی صنایع کوچک در کشور، اظهار کرد: تنظیم و برنامه‌ریزی برای صنایع کوچک در حال حاضر یکی از برنامه‌های مهم در شهر‌های صنعتی و مجتمع‌های تولید کشور بوده که به طور جدی نیز در حال پیگیری و اجرا است.

احمدی با بیان اینکه دولت موظف است با اختصاص بیشتر هزینه‌ بخش‌های صنعتی و کشاورزی کشور را یاری کند، بیان کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی مسئولان از پروژه‌های عمرانی و صنعتی نیاز مبرم واحد‌های مختلف صنعتی است که باید همواره جدی ‌گرفته شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول