اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

5000 شغل جدید در بویین زهرا ایجاد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: در سال گذشته بیش از 5 هزار شغل جدید در سراسر این شهرستان ایجاد شد.

5000 شغل جدید در بویین زهرا ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از صنعتگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 5 هزار و 212 شغل به طور مستقیم برای جوانان و نوجوانان جویای کار در این شهرستان ایجاد شده است، اظهار کرد: میزان تعهدی که این شهرستان برای ایجاد اشتغال از سوی استانداری قزوین دریافت کرده بود، بالغ بر 4 هزار و 711 شغل بوده که این میزان اشتغال ایجاد شده که بیانگر افزایش ایجاد اشتغال نسبت به برنامه‌های ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مسیر اشتغال برای جوانان و نوجوانان باید از سوی دولت و نهاد‌های دیگر همواره‌تر شود، افزود: ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از ظرفیت‌های تولید از جمله دو وظیفه بسیار خطیر دولت است که باید آنها را به مرحله نتیجه برساند.

وی با بیان اینکه این شهرستان جایگاه بسیار بالایی در توسعه و صنعتی و کشاورزی نسبت به شهرستان‌های تاکستان، آوج و آبیک دارد، تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان مرهون تلاش‌ها و خدمات خستگی‌ناپذیر مسئولان و مردم است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه هدف از اشغال علاوه بر کسب در‌آمد برای امور شخصی کمک به صنعتی شدن کشور است، عنوان کرد: باید گفت که جمهوری اسلامی در طول 33 سال پس از انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری‌های مستقیم و غیر مستقیم بر روی جوانان و حمایت‌های بی‌بدیل از آنان زمینه‌ساز تحول و جهش بسیار بزرگ و چشمگیر کشور در بخش‌های مختلف شده است.

احمدی لزوم حمایت تبلیغاتی رسانه‌ها از ظرفیت داخلی و تولیدات ملی بیان کرد: زمینه کار و همت مضاعف باید در بین جوانان همواره به عنوان یک فرهنگ اصیل و ارزشمند نهادینه بشود.

وی با بیان اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی در سال 91 از دیگر بخش‌هایی است که به آن پرداخته می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از چهار شهرک صنعتی به صورت فعال در این شهرستان فعالیت دارند که زمینه را برای جذب تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان مهیا کرده‌اند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول