اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا خبر داد

برگزاری 300 محفل ختم قرآن در تکایای مذهبی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 300 محفل ختم قرآن در مساجد و تکایای مذهبی این شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

برگزاری 300 محفل ختم قرآن در تکایای مذهبی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در جلسه ماهیانه تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 300 دوره ختم  قرآن کریم در بخش‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: قرآن کریم به عنوان بهترین و ارزشمند‌ترین مشاور برای انسان‌ها و به‌ویژه مسلمانان بوده که تمام مردم باید با اتحاد و وحدت حول محور آیات نورانی این کتاب ارزشمند و بزرگ زمینه را برای عزت و جاودانگی همیشگی خویش فراهم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امروز تمسک به آیات کلام‌الله وحی وظیفه آحاد مسلمانان در جهان برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان واستکبار است، عنوان کرد: قدرت معنوی و اراده قوی مسلمانان و به‌ویژه شیعیان در هر زمان می‌تواند کینه‌ توزی‌های استکبار را خرد کرده و آنان را در اهداف و برنامه‌های خویش ناکام بگذارد.

وی لزوم توجه به عرصه‌های سرنوشت‌ساز معنوی و تربیتی را وظیفه تمام مسلمانان و جوانان دانست و عنوان کرد: امروز باید با توجه به منویات دینی مبین اسلام زمینه را برای اقتدار و عزت اسلامی فراهم کرده و سبب توسعه اهداف و برنامه‌های فرهنگی در کشور شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت تدبیر و تفکر در آیات کلام‌الله وحی خاطرنشان کرد: قرآن کریم آحاد مسلمانان و شیعیان را دعوت به اتحاد و برادری کرده‌اند و در این کتاب سفارش شده است که تنها در صورت انسجام و یکپارچکی می‌توان به تمام آرمان‌های اسلامی دست‌یافت.

عباسی مشارکت جوانان در عرصه‌های دینی را از برکات ویژه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: باید با عمل به احکام و دستورات دین مبین اسلام جامعه را برای پویایی و تعالی هر‌چه بیشتر آماده کرد و سبب تعالی و رشد معرفتی جوانان و نوجوانان حکومت‌های اسلامی شد.

وی در خاتمه بیان کرد: امیدواریم که با تلاش و اراده تک‌تک مسلمانان زمینه برای شکست کافران و مستکبران فراهم شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول