اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا خبر داد

ایجاد 22 هزار متر فضای سرپوشیده ورزشی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا گفت: 22 هزار متر فضای سرپوشیده ورزشی تا‌کنون در این شهرستان ایجاد شده است.

ایجاد 22 هزار متر فضای سرپوشیده ورزشی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علیرضا حیدری عصر امروز در جلسه تربیت بدنی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نقش ورزش در سلامت و تقویت روحیه جوانان و نوجوانان بسیار زیاد است، اظهار کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا فرهنگ سلامتی و ورزش به طور کامل در جامعه احیا شده و گسترش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: امر مهم ورزش یکی از بخش‌های بسیار مهمی است که می‌تواند نقشی ویژه و بسیار ارزنده در سلامت و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 22 هزار و 355 متر فضای سرپوشیده ورزشی در این شهرستان وجود دارد، بیان کرد: بیش از 340 هزار و 500 متر مربع نیز فضای روباز برای ورزشی در شهرستان بویین زهرا ایجاد شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه فعالیت‌های این اداره در دو حوزه عمرانی و برپایی مسابقات ورزشی در سطح بخش‌های این شهرستان است، اظهار کرد: کمک به تقوی معنوی در ورزشکاران با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ترویج احکام شرعی در بین جوانان ورزشکار از برنامه‌های فرهنگی و دینی این اداره است.

حیدری با بیان اینکه سلامت جامعه در گروه اشاعه ورزش‌های همگانی است، تصریح کرد: ورزش‌های پیاده‌روی خانوادگی که هر‌ساله در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود گامی مؤثر و طرحی دقیقی برای دستیابی به رشد و تعالی جسمی در بین آحاد جامعه است.

وی با اشاره به و‌جود برخی از مشکلات در مجموعه ورزش کشور عنوان کرد: باید با تعامل و ارائه راهکار‌ها و چارچوب‌های مناسب در زمینه کاهش چنین مشکلات و موانع ورزشی تلاش کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا هدف از ترویج فرهنگ سلامت را تندرستی جوانان دانست و خاطرنشان کرد: در طول چند ساله گذشته اقدامات مؤثر و بسیار مطلوبی در زمینه ورزشی و اشاعه آن در سطح کشور توسط مسئولان دستگاه‌ها برداشته است.

حیدری افزود: امیدواریم که با افزایش نگاه‌های مسئولان ورزش بویین زهرا در آینده‌ای نزدیک رشد و رونق بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول