اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

برداشت 172 هزار تن گندم دیم از مزارع بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 172 هزار و 775 تن گندم دیم از مزارع این شهرستان برداشت شد.

برداشت 172 هزار تن گندم دیم از مزارع بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مرتضی شعبان‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 172 هزار و 775 تن گندم دیم از مزارع این شهرستان برداشت شد، اظهار کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد بسیار خوب و بالایی را نشان می‌دهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا ترویج آموزش‌های صحیح در عرصه آب و خاک کشاورزی را امری مهم در اولویت برنامه‌های دولت و مسئولان دیگر خواند و عنوان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی صورت گیرد که بتوان حد‌اکثر بهره‌وری را از منابع آب و خاک به عمل آورد.

وی با بیان اینکه امروز توسعه کشاورزی و اشاعه آن در کشور سرعت بیشتری گرفته است، افزود: امیدواریم که با پشتیبانی‌ها و حمایت‌های ویژه‌تر مسئولان زمینه برای بروز خلاقیت‌ها و استعداد‌های سرشار کشاورزان در این عرصه در سراسر کشور مهیا شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا برخی از سیاست‌های و سازو‌کار‌ها در حوزه تأمین محصولات کشاورزی را ناکار‌آمد و ضعیف برشمرد و تصریح کرد: تنظیم صحیح برنامه‌ها و دوری از اتلاف در هزینه‌ها عواملی هستند که به رشد و توسعه کشاورزی کمک‌ می‌کنند.

شعبان‌نژاد موقیعت استراتژیک و بسیار ارزشمند این شهرستان در حوزه محور‌‌های مواصلاتی و خاک مرغوب و ارزشمند را موجب توسعه بخش‌های کشاورزی و دامپروری در بخش‌ها و روستاها این شهرستان بیان کرد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا برای تسهیل در خدمات‌رسانی به کشاورزان روستایی استفاده می‌کنیم.

وی لزوم همیاری دولت و نهاد‌های مسئول را همگام با کشاورزان بسیار ضروری و راهگشا برشمرد و تصریح کرد: به هر میزان که همکاری و هم‌فکری در عرصه‌های تولیدی و صنعتی افزایش یابد، به همان میزان نیز می‌توان به پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها امید داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که با تلاش بیشتر ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک به قطب کشاورزی در بین کشور‌های منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول