اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

مقاومت در برابر سازش پیام اصلی نبرد حزب‌الله بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: مبارزه و مقاومت در برابر سازش پیام اصلی نبرد حزب‌الله در جنگ 33 روزه بود.

مقاومت در برابر سازش پیام اصلی نبرد حزب‌الله بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌السلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامند در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه امام علی (ع) همواره در طول حیات پر‌برکت خویش احیاگر عدالت و برابری میان شیعیان بودند، اظهار کرد: کارگزارن و متولیان نظام‌های اسلامی امروز باید با اقتدا به آن حضرت زمینه را برای برقرای ثبات و عدالت‌محوری در بین جوامع و حکومت‌های اسلامی فراهم کرده و سبب اقتدار اسلامی شوند.

امام جمعه رامند با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم و ستم از صفات بارز پیشوایان دینی است، افزود: وظیفه آحاد ملت‌های مسلمان امروز این است که با همبستگی و غرور ملی در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی حرکت کرده و لحظه‌ای در این مسیر درنگ و توقف نکنند.

وی با بیان اینکه مستکبران امروز به دنبال تسلط بر ارزش‌های بلند و والای اسلامی هستند، تصریح کرد: باید با تمام قوا در برابر کینه‌ورزی‌های دشمنان ایستادگی کرده و آنان را از در معرض سقوط و انحطاط قرار دهیم.

امام جمعه رامند با اشاره به جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب‌الله بیان کرد: مبارزه در برابر سازش پیام اصلی جنگ 33 روزه حزب‌الله با ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی بود.

انصاری با بیان اینکه ضرورت توجه به عرصه‌های معنوی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بسیار زیاد است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با تمام توان در برابر بیگانگان ایستادگی کرده و از احقاق خویش دفاع می‌کند.

وی، توطئه‌ غرب و استکبار در سوریه را شکست خورده و نابود شده دانست و تصریح کرد: ملت بیدار و همیشه در صحنه سوریه به‌زودی زود هیمنه کفر و استکبار را در جهان شکسته و آنان را نابود می‌کند.

حجت‌السلام سید هاشم موسوی شالی نیز در خطبه‌ها‌ی این هفته نماز جمعه شهر شال با اشاره به فضیلت‌های ایام و لیالی قدر اظهار کرد: طبق سفارشات و روایات اسلامی متعدد این شب‌ها از ارزشمندی و برکات معنوی بسیار برخوردار هستند که باید از سوی مسلمانان قدرشناسی شود.

امام جمعه شهر شال افزود: تقوا و عمل صالح دو کلید حقیقی برای زندگی جاودانه هستند که اقتدار و عزت در بین مسلمانان را تضمین می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول