اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس:

حمایت از تولید ملی "اقتصاد مقاومتی" را محقق می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید ملی مهم‌ترین راهکار تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی است.

حمایت از تولید ملی "اقتصاد مقاومتی" را محقق می‌کند

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور به صورتی است که نیازمند برنامه‌ریزی ویژه برای مقابله با تحریم‌های خصمانه غرب هستیم.

وی تصریح کرد: البته این برنامه‌ریزی و تلاش‌ها به این معنی نیست که ایران از تحریم‌ها آسیب دیده و نابود می‌شود، بلکه مدیریت صحیح و مدبرانه لازم می‌داند که ما برای مقابله با دشمنی‌ها برنامه‌ریزی داشته و به صورت علمی و اصولی برخورد کنیم.

در اقتصاد مقاومتی شعار دادن جایی ندارد

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبری معظم انقلاب است باید چه راهکارهایی را اجرا کنیم؟ گفت: در گام اول باید دست از شعار دادن و حرف زدن برداریم، چرا که اقتصاد مقاومتی جای شعار دادن نیست.

مصباحی‌مقدم تاکید کرد: در این زمانه حساس و شرایط تحریمی که داریم، همه باید وارد میدان شده و به جای شعار دادن عمل کنیم.

وی ادامه داد: در گام بعدی باید وابستگی بودجه به نفت را کاهش داده و به جای آن همان طور که رهبری معظم انقلاب اسلامی در رهنمودهای نوروزی بیان فرمودند، حمایت از تولید ملی را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع با حفظ وحدت و اجرای برنامه‌های کارشناسی شده و در نهایت حمایت از توان و تولید داخلی به جای هزینه درآمدهای نفتی، می‌توانیم این شرایط را با موفقیت همچون گذشته پشت‌سر گذاریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول