اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

پیرامون مفهوم اقتصاد مقاومتی روشنگری شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پیرامون مفهوم اقتصاد مقاومتی باید به شکل مطلوب روشنگری شود تا با درک صحیح از آن برای تحقق این اقتصاد تلاش شود.

پیرامون مفهوم اقتصاد مقاومتی روشنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت عیسی قنبری در مراسم معارفه فرماندار پلدشت که در سالن اجتماعات فرمانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: احداث پل بزرگ مرزی ارس (پلدشت – شاه تختی)، احداث و راه‌اندازی گمرک، اجرای طرح مسکن مهر، توسعه و عمران شهری و روستایی از جمله اقداماتی هستند که در راستای توسعه و ارتقای سطح زندگی مردم پلدشت انجام گرفته است.

 وی با بیان اینکه کارنامه دولت‌های نهم و دهم در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و پیشبرد اهداف نظام در عرصه سیاست خارجی درخشان است، افزود: در راستای سیاست‌های عدالت‌محور دولت، اقدامات عمرانی و خدماتی مختلفی در استان انجام گرفته که بسیار چشمگیر و ارزنده است به طوری که پلدشت در سال‌های گذشته با بهره‌مندی از این امکانات در حال پیشرفت و توسعه است.

وی با اشاره به تحریم‌های ناکارآمد غرب بر علیه نظام جمهوری اسلامی و فشار تمام‌عیار و آشکار آمریکا و هم‌پیمانانش با نقش محوری صهیونیسم در محیط اقتصادی برای ضربه‌زدن به ملت غیور و ولایی ایران اسلامی تاکید کرد: تنها راه مقاومت و پیروزی در عرصه‌های اقتصادی و جنگ نرم، اتکا بر داشته‌ها و توانایی‌ها، تخصص بومی، پشتکار و اراده آهنین و تبعیت از فرمایشات راهگشا و حکیمانه مقام معظم رهبری است.

قنبری، بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را راه اصلی عبور از شرایط حساس کنونی عنوان کرد و افزود: مردم و مسئولان باید با همدلی، مجاهدت و با درک صحیح از اقتصاد ملی و همچنین فضای اقتصاد جهانی به مقابله با تحریم‌های غرب بپردازند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول