اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقتصاد مقاومتی پایه تحول صنعتی‌/

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداران در این استان خبر داد.

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جلسه شورای اداری گیلان با تسلیت ایام شهادت علی (ع) اظهار کرد: مسئولان از فرصت خدمت باید بهترین استفاده را ببرند تا دچار حسرت نشوند.

وی به تذکر مقام معظم رهبری در مسایل روز به مسئولان اشاره کرد و افزود: مدیران باید به‌روز باشند و واقعیت‌ها را در نظر بگیرند.

سعادتی با تاکید بر توکل، توسل و انسجام مدیران در برطرف کردن مشکلات، تصریح کرد: سال گذشته 10 هزار و 125 پرسشنامه مبنی بر عملکرد دستگاه‌ها بین آنها توزیع شده و میزان رضایت‌مندی مردم 77.46 درصد اعلام شده است.

استاندار گیلان خواستار حضور مدیران در ملاقات‌های عمومی دستگاه‌های اجرایی شد و خاطرنشان کرد: بازرسان اکنون در دستگاه‌های مختلف حضور دارند و دستگاه برتر در هفته دولت معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، ابراز کرد: دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند با ملت ایران مبارزه کند.

سعادتی از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در گیلان خبر داد و بیان کرد: مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداران برای استفاده بهینه از امکانات موجود عضو ستاد مذکور هستند.

استاندار گیلان با اشاره به تهیه دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی در گیلان، یادآور شد: امسال عملکرد 8 ساله دولت در هفته دولت به نمایش گذاشته می‌شود و دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه نقش داشته باشند.

وی به تکمیل شدن کارنامه سال 90 دستگاه‌های اجرایی گیلان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید از تمام توان دستگاه‌ها استفاده کنند و با مدیران کم‌کار برخورد می‌شود.

سعادتی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی یک روز در هفته برای جذب اعتبارات ملی باید به تهران سفر کنند، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی گیلان در هفته دولت باید شاخص‌های استانی و کشوری را ارائه دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول