اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

باید اقتصاد مقاومتی در همه زمینه‌ها پیگیری شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: باید اقتصاد مقاومتی در همه زمینه‌ها پیگیری و مسئولان و اقشار مختلف مردم با مدیریت بهتر تلاش کنند تا این فرهنگ مقاومتی ترویج و تحکیم یابد.

باید اقتصاد مقاومتی در همه زمینه‌ها پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، اسماعیل نجار صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار رودبار اظهار داشت: هر اندازه برای مردم و ملت فداکار و با اراده و مصمم و ولایت‌مدار کار و تلاش کنیم، کم کار شده است و مسئولان باید قدم‌های بزرگ‌تری برای آبادانی و کمک به این مردم بردارند.

وی افزود: برقراری امنیت، رفاه و آسایش جزو وظایف دولت اسلامی و جز تعهدات مسئولان خدمتگزار نیز است.

نجار تصریح کرد: ملت ما در مقابل تمام استکبار با اراده و مقاومت مثال‌زدنی خود ایستاده و تلاش می‌کند تا فرامین رهبر معظم و و فرزانه انقلاب را در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرایی و در بین تمام اقشار نهادینه کند.

استاندار کرمان بیان داشت: هر چه اعتبار در اختیار دولت قرار بگیرد، حتما به مشکلات روزمره و عمومی مردم رسیدگی می‌شود، کار تمام‌شدنی نیست، مردم جاده می‌خواهند، این جاده آسفالت و روکش می‌خواهد و هر روز نیاز به خدمات جدیدتر و مناسب‌تر وجود دارد.

نجار گفت: امروز گسترش معنویت‌ها و ارزش‌ها ملاک است، این ارزش است که در این گرما مردم جنوب برای رضای خدا روزه می‌گیرند و با شنیدن صدای ربنا برای رضای خدا افطار می‌کنند و دشمن می‌خواهد ارزش‌ها را نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن جنگی تمام عیار فرهنگی و اقتصادی و به قولی جنگ نرم را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه‌اندازی کردند و ما نباید این ارزش‌ها را کنار بگذاریم.

نجار گفت: عزت، اقتدار و استقلال امروز نظام اسلامی مرهون ارج نهادن به ارزش‌ها است و ما باید مانند زمان جنگ و بعد از آن مقاومت و تلاش کنیم تا روی پای خودمان بایستیم.

استاندار کرمان افزود: با آغاز هدفمندی یارانه‌ها 33 درصد کاهش مصرف نان داشته‌ایم و این نشان‌دهنده این است که می‌توانیم بیشتر تلاش کنیم و کمتر اسراف کنیم زیرا باید در یک جامعه اسلامی دروغ و اسراف وجود نداشته باشد.

نجار گفت: دشمن دشمن است و نباید دست کم گرفته شود و باید اقتصاد مقاومتی در همه زمینه‌ها پیگیری و همه مسئولان چه مدیران اجرایی و چه مردم و اقشار مختلف با مدیریت بهتر تلاش کنند تا این فرهنگ مقاومتی ترویج و تحکیم یابد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول