اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

خواص جامعه درباره اقتصاد مقاومتی اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: خواص جامعه باید در مورد اقتصاد مقاومتی اطلاع‌رسانی کرده و آن را در جامعه نهادینه کنند.

خواص جامعه درباره اقتصاد مقاومتی اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات، روسای هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: دشمنان همیشه درصدد ایجاد موانع در مسیر پیشرفت نظام اسلامی هستند چرا که در کشوری که الهی است جایی برای حضور شیطان وجود ندارد.

وی نظام اسلامی را مانع نفوذ و چپاول سرمایه‌های کشور توسط دشمنان دانست و افزود: آنچه که توانسته از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر تمام هجمه‌های استکبار مقاومت کند، فقه شیعه و ولایت فقیه بوده و اطاعت و ولایت‌پذیری مردم سبب اقتدار و توانمندی کشور در برابر تمام توطئه‌های دشمنان شده است.

صمدنژاد با اشاره به اینکه در برابر ایستادگی کشور دشمن روز به روز پیچیدگی توطئه‌ها و فشارهای خود را بیشتر می‌کند، خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل همیشگی بوده و کشور در برابر فشارها بیمه و با تجربه شده است، دشمن تمام تلاش خود را برای حذف فاکتورهایی مانند حمایت مردم از مسئولان، وحدت مسئولان و روحیه بسیجی و شهادت‌طلبی به عنوان موانع به کار می‌بندد.

فرماندار قیروکارزین سست کردن اعتقادات مردم را از دیگر حربه‌های دشمنان دانست و ادامه داد: خواص و فعالان فرهنگی باید آگاه‌تر و بیدارتر در صحنه بوده و نسبت به مسائل روز و روش‌های نوین اطلاعات کافی داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی عمومی و به دنبال آن ایجاد ناامنی در کشورهای هدف است تا مسئولان را از انجام امور باز دارد و یکی از روش‌های آنان نشر و قرار دادن تحلیل‌های نادرست از تمام مسائل کشور در جامعه از طریق رسانه‌ها و عوامل داخلی و خارجی خود است.

صمدنژاد با اشاره به اینکه نظام اسلامی و مردم چیزی برای پنهان کردن از یکدیگر ندارند، اضافه کرد: دشمن تحریم‌های خود را شدیدتر کرده و ما باید همراه با تقویت ایمان و وحدت در جامعه در مورد مسائل روز روشنگری کنیم و برای این ملت که در برابر تمام فشارهای نظامی و اقتصادی دشمنان تاکنون مقاومت کرده‌اند اوضاع را به خوبی تبیین کنیم.

وی با اشاره به فرموده مقام عظمای ولایت در مورد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید در مورد اقتصاد مقاومتی اطلاع‌رسانی کرده و آن را در جامعه نهادینه کنیم چرا که این موضوع سبب شکوفایی اقتصاد کشور و کاهش وابستگی به بیگانگان می‌شود.

فرماندار قیروکارزین پیروی از رهبری، توجه به سخنان مراجع بزرگوار و داشتن روحیه بسیجی را باعث ناکامی دشمن در بسیاری از اهدافش دانست و اظهار داشت: نباید به خاطر منیت‌ها رو به روی یکدیگر ایستاده و برای رسیدن به پست و مقام مسئولان برادران دینی خود را تخریب کنیم.

صمدنژاد در پایان اضافه کرد: باید روحیه بسیجی و جذب آن افزایش یابد چرا که این روحیه به معنای ولایت‌پذیری، مقاومت، دست خالی جنگیدن و عاشق شهادت بودن است، این همان روحیه‌ای بوده که دشمن از آن هراس دارد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول