اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

مقاومت اسلامی سنگرهای نیرنگ دشمنان را فتح می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: جبهه مقاومت اسلامی سنگرهای خدعه و نیرنگ اسرائیل و متحدان غربی را یکی پس از دیگر فتح می‌کند.

مقاومت اسلامی سنگرهای نیرنگ دشمنان را فتح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی در خطبه‌های این هفته شهر چناران اظهار کرد: اسرائیل از به راه انداختن این جنگ اهدافی چون ایجاد خاورمیانه بزرگ، تضعیف و انزوای ایران، نابودی عقبه استراتژیکی ایران، نابودی سازمان مقاومت اسلامی لبنان، از بین بردن رهبران حزب‌الله، اخراج حزب‌الله از جنوب لبنان است.

امام جمعه چناران اظهار کرد: صهیونست‌ها تلاش بسیاری برای رسیدن به این اهداف کردند اما ایستادگی مقاومت لبنان این توهم را به کابوسی سیاه برای آنان و متحدان غربی و عربی آنها مبدل کرد.

تاجی افزود: پس از 33 روز ایستادگی همه‌جانبه مقاومت لبنان سرانجام اسرائیل شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شد.

وی اضافه کرد: اسرائیل برای جبران این شکست طرحی دیگر در برابر جبهه مقاومت در پیش گرفت و تمام توان و نیروی خود را در به راه انداختن فتنه 88 ایران به ‌عنوان کانون مقاومت به کار بست تا محور اصلی مقاومت را وادار به شکست نماید اما به ‌رغم تمام این توهمات، بصیرت و انسجام ملی این توطئه را نیز با شکست همراه ساخت.

تاجی خاطرنشان کرد: اسرائیل که در سه محور لبنان، فلسطین و ایران با شکست همراه شده است چندی است فتنه دیگری را علیه بخش دیگری از جبهه مقاومت (سوریه) آغاز کرده استت.

وی ادامه داد: هر چند اسرائیل سعی کرده شباهت‌هایی میان تحولات سوریه و جنبش‌های بیداری اسلامی سایر کشورهای عربی نشان دهد اما دیری نپایید که دستان فتنه‌انگیز آنها رو شد.

امام جمعه چناران افزود: جبهه استکبار و صهیونیسم با تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران سعی در رسیدن به اهداف شوم خود را داشته که این تیر آنها هم با تدبیر مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت به سنگ خورده و جبهه مقاومت محکم‌تر و آماده‌تر از همیشه سنگرهای خدعه و نیرنگ آنان را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و هر روز پیروزی‌های پیاپیی را به دست می‌آورد.

تاجی هم‌چنین با اشاره سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) از شخصیت‌هایی است که مخصوص زمان معینی نیست او مربوط به تمام اعصار است و هر چه زمان بگذرد کهنگی در شخصیت کلام وی تاثیر ندارد.

وی با اشاره به چگونگی تکوین شخصیت‌ها اظهار کرد: اراده و مشیت الهی حضرت علی (ع) را به یک شخصیت ممتاز در تاریخ مبدل ساخته که بعد از نزدیک به 1400 سال بشریت هم‌چنان مات و مبهوت شخصیت ایشان شده است.

تاجی اضافه کرد: علی (ع) سرچشمه همه فضایل انسانی چون علم، حلم، عبادت، شجاعت، زهد، تقوی، سخاوت، عدالت، مدیریت، حکومت‌داری، خوش‌رویی است و یک الگوی تمام عیار برای بشریت است.

امام جمعه چناران هم‌چنین صله‌رحم را یکی از اعمال ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: صله‌رحم سدی در برابر گناهان است و سبب آرامش، نشاط و شادابی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول