اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلسله نشست‌های تحریم اقتصادی و اقتصاد مقاومتی-3

خزاعی: اقتصاد مقاومتی برای برون‌رفت از توطئه‌های دشمن مطرح شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نهبندان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی برای برون‌رفت از توطئه‌های دشمن توسط مقام معظم رهبری مطرح شد.

خزاعی: اقتصاد مقاومتی برای برون‌رفت از توطئه‌های دشمن مطرح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی پیش از ظهر امروز در ادامه سلسله نشست‌های تحریم اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی اظهار کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به دلیل تحریم‌های به وجود آمده از سوی دشمن در این چند سال اخیر مطرح کردند.

وی افزود: البته دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌هایی علیه انقلاب اجرا و فشارها و تحریم‌هایی نیز بر این نظام وارد کرده است.

امام‌جمعه نهبندان با بیان اینکه دشمن از طریق ترورها، کودتاها و جنگ تحمیلی به خواست خود نرسیده است، ادامه داد: به همین دلیل در این برهه از زمان مسائل اقتصادی را بزرگ و بحث تحریم‌ها را مطرح کرده است.

خزاعی تصریح کرد: اگرچه تحریم بحث بزرگی نیست و ما از همان سال‌های اولیه انقلاب در تحریم هستیم اما بحث‌‌های روانی و هسته‌ای نیز طی چند سال اخیر مطرح شده و اقداماتی نیز صورت گرفته است که مقام معظم رهبری برای برون‌رفت از این توطئه دشمن بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

وی یادآور شد: همان مقاومتی که مردم ما در جبهه دشمن در جنگ نظامی از خود نشان دادند باید در این برهه از زمان نیز از خود نشان دهند تا توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

امام‌جمعه نهبندان به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: طی این سال‌ها مقام معظم رهبری در نامگذاری‌های سال شاخص‌های اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند.

خزاعی گفت: سال اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و تولید ملی همه از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی است که اگر خواسته باشیم در برابر دشمن مقاومت کنیم باید مصرف خود را اصلاح کرده و صرفه‌جویی کنیم.

وی یادآور شد: نمونه این موضوع بحث بنزین است که خیلی در ایران در این زمینه اسراف می‌شد.

امام‌جمعه نهبندان گفت: در مصارف شخصی و اداری نیز بحث صرفه‌جویی باید لحاظ شود و کار و تلاش و بحث تولید ملی نیز در دستور کار تمامی مسئولان باشد.

خزاعی تصریح کرد: تعامل مسئولان نیز در این راستا مهم است وباید وحدت رویه داشته باشند.

وی وظیفه رسانه‌ها را در این بخش خطیر دانست و یادآور شد: رسانه‌ها در تمام خانه‌ها حضور دارند و می‌توانند بسیاری از سیاست‌گذاری‌هایی که مسئولان دارند و فرمایشاتی که مقام معظم رهبری مطرح می‌کنند انتشار دهند تا توطئه دشمن را خنثی کرده و فضای آرام‌بخش و اعتمادآوری را در کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول