اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

سوریه تاوان حمایت از مقاومت اسلامی را می‌پردازد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: سوریه کمک‌های فراوانی به جبهه مقاومت کرد و اکنون نیز دولت و مردم سوریه تاوان این حمایت‌ها را می‌پردازند.

سوریه تاوان حمایت از مقاومت اسلامی را می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: کشورهای غربی، حکومت‌های مرتجع عرب به همراه آمریکا و اسرائیل به جان مردم مظلوم سوریه افتاده و با بدترین وضع به کشتار آنان می‌پردازند تا بتوانند نظام سوریه را براندازند.

وی اضافه کرد: دشمن برای هدف قرار دادن ایران از سوریه استفاده کرده زیرا این کشور همراه ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با اسرائیل و در جبهه مقاومت قرار داشته و دشمن پیروزی این نظام را پیروزی ایران و شکستش را نیز شکست ایران قلمداد می‌کند.

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: نظام سوریه از ابتدا همراه، همگام و پشتیبان ایران و حزب‌الله بوده به گونه‌ای که در جنگ 33 روزه اسرائیل علیه لبنان کمک‌های فراوانی به جبهه مقاومت کرد و اکنون نیز این دولت و مردم سوریه تاوان این حمایت‌ها را می‌پردازند.

وی همچنین بیان داشت: آمریکا، قطر، اسرائیل و برخی کشورهای دیگر اکنون از سوریه انتقام می‌گیرند زیرا در برابر زیاده‌خواهی‌های اسرائیل ایستاده و بدون شک هدف مهاجمین به سوریه مردم این کشور نیستند برخلاف آنکه با تبلیغات رسانه‌ای اعلام می‌کنند برای نجات مردم سوریه آمده‌اند و جنگ میان مردم سوریه و حاکمان این کشور است.

موسوی تصریح کرد: اگر دشمنان برای نجات مردم سوریه آمده‌اند چرا علیه مردم اقدام کرده و جنایات بی‌سابقه‌ای چون به دار آویختن کودک سه ساله را مرتکب می‌شوند.

خطیب جمعه آران و بیدگل در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز قدس بیان داشت: امسال این روز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده زیرا ما اکنون شاه امواج بیداری اسلامی هستیم.

موسوی متذکر شد: امسال مردم باید با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم کشورهای فلسطین لبنان و همچنین نظام و دولت سوریه را اعلام کرده و این امر را به گوش تمامی جهانیان به خصوص حق‌طلبان برسانند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول