اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ولایت در تعزیرات حکومتی زنجان

خبرگزاری فارس: پایگاه مقاومت بسیج ولایت توسط حوزه بسیج ادارات استان زنجان در اداره کل تعزیرات حکومتی استان افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ولایت در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پایگاه مقاومت بسیج ولایت ظهر امروز با حضور مسئولان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و برخی از مسئولان قضائی و استانی و جمعی از بسیجیان فعال در اداره کل تعزیرات حکومتی افتتاح شد.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) یک فردی با تدبیر بسیار بالا بودند، اظهار داشت: ایشان برای ارائه سخنرانی‌های خود اتاق فکری نداشتند و مطالب را از قبل تنظیم نمی‌کرده‌اند.

جعفر گل‌محمدی با بیان اینکه امام راحل به عنوان یک فرد روحانی و دینی با تقوای الهی خود در کشور اعلام بسیج عمومی کردند، اضافه کرد: در حالی که در آن دوران جنگی رخ نداده بود.

وی با اشاره به اینکه پس از شش سال بسیج به عنوان شجره طیبه واجد و موجد آثار بسیار مهمی در کشور شده است، ادامه داد: این فکر امام برای تشکیل بسیج عمومی ریشه در تفکر الهی داشت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه تشکیل بسیج عمومی در کشور یک فکر الهی بود که به امام خمینی (ره) الهام شده بود، یادآور شد: پس از 33 سال بسیج خدمات بسیار زیادی را در کشور ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه آثار و برکات شجره طیبه و نهاد مقدس بسیج در کشور بسیار زیاد است، ادامه داد: این امر تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) را در تشکیل این نهاد مقدس نشان می‌دهد.

گل‌محمدی تاکید کرد: بسیج نعمت بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که خدمات ارزنده‌ای را داشته است و باید قدر این نهاد مقدس را بدانیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول