اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان‌رضوی:

تجلیل از صادر کنندگان نمونه ابزاری موفق در پیشبرد اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تجلیل از صادر کنندگان نمونه را ابزاری موفق در پیشبرد اقتصاد مقاومتی دانست.

تجلیل از صادر کنندگان نمونه ابزاری موفق در پیشبرد اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده در جلسه کمیته برگزاری مراسم روز ملی صادرات اظهار داشت: در شرایط مقاومت باید اقتصادی را شکل دهیم که در شرایط رقابتی، قابلیت صادرات و گذر از مشکلات موجود در جهت تامین ارز کشور را داشته باشد.

وی نفوذ در بازارهای هدف را از اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: کیفیت و قیمت رقابتی و نهضت کاهش قیمت تمام شده راه را جهت صدور کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی هموارتر می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی، صادرات را معنی می‌دهد، گفت: در سهم و نقش دستگاه‌ها و تشکل‌ها در ارتقای جایگاه صادرات غیر نفتی استان باید واکاوی مجددی صورت پذیرد و برنامه‌های نوآورانه تبیین شود.

صفرزاده برگزاری مراسم تقدیر از صادر کنندگان نمونه را فرصتی ارزشمند و مغتنم در خصوص بیان اهمیت صادرات در اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: توسعه صادرات باید همواره در سرلوحه تولید داخل کشور قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همه تشکل‌ها باید برای امکان حضور و معرفی صادر کنندگان در بخش‌های مختلف هم‌گرایی داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی بر پررنگ‌تر و مطلوب‌تر برگزار شدن مراسم روز ملی صادرات، امکان‌سنجی منابع تامین هزینه، برگزاری نشست‌های خبری و برنامه‌های تبلیغی تاکید کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول