اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

رسانه‌ها ابزار توسعه‌یافتگی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین رسانه‌ها را ابزار بسیار مهمی در توسعه این استان دانست.

رسانه‌ها ابزار توسعه‌یافتگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) از فعالیت‌های اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

وی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: شهید صارمی با ورود جدی در مسیر خبرنگاری، در دفاع از اصل نظام جان خود را فدا کرد و به الگویی برای جوانان تبدیل شد.

عجم ادامه داد: اینکه در برخی از بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد با خبرنگاران هم‌نظر هستم، اما برای برطرف کردن این مشکلات و برای دستیابی به توسعه در استان قزوین رسانه یک ابزار مهم و تأثیرگذار است.

استاندار قزوین یادآور شد: در مسیر توسعه‌یافتگی و رشد از گذشته برنامه‌ریزی‌ و پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و در حال حاضر این پیگیری‌ها با جدیت ادامه دارد.

عجم انتقاد را یک اصل مهم برای پیشبرد اهداف یک جامعه دانست و تأکید کرد: اگر انتقادها کارشناسی شده و با شناسایی درست ابعاد وجودی یک سازمان و حیطه وظایفش صورت گیرد، تأثیر‌گذاری بیشتری خواهد داشت.

وی عنوان کرد: انتقادها باید به جهتی حرکت کند که واقعیت‌ها را بازگو و در عین حال حرمت‌ها را نیز حفظ کند چراکه اگر استحکام و حرمت یک مسئول شکسته شود، نمی‌تواند با تمرکز به سمت موفقیت و تحقق برنامه‌های سازمان خود حرکت کند.

کسی برای نام و شهرت وارد کار خبری نمی‌شود

استاندار قزوین با اشاره به اینکه قلم خبرنگاران مقدس است، بیان کرد: کار خبری بسیار سخت و دشوار است و در این مسیر دشوار کسی برای نام و شهرت وارد نمی‌شود.

عجم بهترین شیوه مشارکت رسانه‌ها در جامعه را مشارکت در پیشرفت و توسعه این استان مهم دانست و تصریح شد: توسعه‌یافتگی استان قزوین مهم‌ترین دغدغه مسئولان استان قزوین است و رسانه‌ها می‌توانند در مسیر توسعه‌یافتگی این استان نقش مهمی را ایفا کنند.

رسانه‌ها امید‌بخش جامعه باشند

عجم نقش رسانه‌ها را در گسترش امید در جامعه مهم ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر پیوند مسئولان و مردم با رسانه‌ها بسیار خوب است و این ارتباط بسیار خوب به همراه اطلاع‌رسانی به موقع از پیشرفت‌های استان قزوین توسط رسانه‌ها منجر به گسترش امید در جامعه خواهد شد.

در دولت نهم و دهم فضاهای ورزشی 21 برابر افزایش یافته است

استاندار قزوین با اشاره به پیشرفت‌های مهم در حوزه ورزش بیان کرد: فضای ورزشی در دولت نهم و دهم 21 برابر افزایش یافته که روح امیدبخشی را در جوانان دمیده است.

عجم ادامه داد: اراده، اخلاص و مدیریت همراه با برنامه‌ریزی صحیح از ویژگی‌های مهم مسئولان استان قزوین بوده که موجب موفقیت مسئولان این استان شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران حرفه‌ای باید در مسیری در حرکت باشند که بتوانند همانگونه که اعتماد مردم را جلب می‌کنند در میان مسئولان نیز اعتماد‌سازی کنند.

انسجام و همدلی در قزوین بسیار خوب است

عجم بیان کرد: انسجام و همدلی بسیار خوب در بین مسئولان و رسانه‌ها در استان قزوین یک فرصت بسیار مناسب برای پیشرفت و توسعه این استان است.

وی اذعان کرد: رسانه‌ها با ایجاد حوزه‌های تخصصی می‌توانند ضمن شناسایی مشکلات و تنگناهای موجود در هر دستگاهی برای برطرف کردن آن راهکار ارائه کنند.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول