اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گچساران:

جریانی سیاسی با ابزار رسانه قصد تخریب مدیران گچساران را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: جریانی سیاسی و البته خزنده با ابزار رسانه قصد تخریب مدیران گچساران را دارد.

جریانی سیاسی با ابزار رسانه قصد تخریب مدیران گچساران را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به ویژه گچساران از رشد کمی و کیفی خوبی برخوردار هستند، اظهار کرد: رشد کمی و کیفی رسانه و مطبوعات در گچساران مرهون بافت فرهنگی و نگاه آموزشی فرهنگی مدیران این شهرستان است.

وی افزود: اگر نگاه حمایتی مدیران متعدد وجود نداشت، رشد کمی و کیفی رسانه و مطبوعات در گچساران شکل نمی‌گرفت.

مرادی جریان اطلاع‌رسانی در گچساران را نوپا و نوظهور دانست و گفت: در حال حاضر رسانه و مطبوعات در این شهرستان دوران طفولیت خود را می‌گذراند و ممکن است در این دوره زمانی دچار خطا‌های زیادی شود که نمی‌شود همه خطا‌ها را به پای اغراض گذاشت.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تشریح و تقسیم‌‌بندی رسانه‌ها به سه گروه دیداری، شنیداری و نوشتاری بر تقویت هرچه بیشتر این رسانه‌ها تأکید کرد.

 

نظارت بر برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است

مرادی با اشاره به ظهور رسانه‌های دیجیتالی در کهگیلویه و بویراحمد از جمله وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و سایت‌ها ضرورت بازنگری و نظارت بیشتر بر عملکرد این رسانه‌ها را خواستار شد.

وی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه نشاط و امید است، ابراز داشت: دوری از ایجاد فضای تردید و ابهام توسط رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه امروز ایران اسلامی است.

مرادی وحدت و انسجام در همه گروه‌ها را از تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و از رسانه‌ها خواست تا در این راه گام بردارند.

 

تخریب جای نقد را گرفته است

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر اینکه نقد ضرورت جامعه امروز است، خطاب به خبرنگاران گفت: نقد مدیران ابزار پیشرفت و توسعه یک جامعه است اما نباید در قالب نقد، چاشنی تخریب نیز بکار برده شود.

مرادی با انتقاد شدید از انتشار برخی از دیدگاه‌های مخاطبان در سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در برخی از سایت‌های محلی زندگی شخصی افراد نیز در قالب کامنت‌ و دیدگاه انتشار می‌یابد که این موضوع برخلاف تعریف نقد و انتقاد است.

 

کامنت‌های غیر اخلاقی آبروی اشخاص را هدف گرفته است

وی با اظهار تأسف از اینگونه رفتارهای غیر اخلاقی در برخی رسانه‌های محلی متذکر شد: تخریب مدیران با انتشار دیدگاه‌های مغرضانه و غیر اخلاقی سبب تخطئه یک مسئول شده و هیچ ربطی به نقد و انتقاد ندارد.

مرادی گفت: رسانه‌ها نباید به دلیل مشخص نبودن هویت نظر دهندگان هر دیدگاهی را انتشار داده و زندگی شخصی یک مسئول را فاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه تخریب برخی مسئولان در سه ماهه اخیر در قالب کامنت و دیدگاه خوانندگان در برخی سایت‌های استانی جهت‌دار به نظر می‌رسد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد جریانی سیاسی، به صورت تیمی و خزنده با استفاده ابزاری از برخی رسانه‌ها، قصد ایجاد تزلزل در ساختار گچساران دارد.

مرادی خطاب به فرماندار گچساران متذکر شد: زمینه‌سازی تخریب و حذف مدیران از طریق رسانه‌ها در قالب انتشار دیدگاه‌ها هشداری است که در چند ماه اخیر شدت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها تأکید کرد: رسانه‌ها دریای جوشان افکار عمومی هستند و باید به آنها بها داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول