اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

خبرنگاران از شهدای رسانه الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: نماینده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران باید با الگو گرفتن از شهید آوینی و شهدای رسانه در دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدا باشند.

خبرنگاران از شهدای رسانه الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا آذریان صبح امروز در مراسم تجلیل مرکز 04 امام‌رضا (ع) بیرجند از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان با گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار یاد و نام شهید محمود صارمی را گرامی داشت.

وی به عملکرد رسانه‌های استان اشاره کرد و افزود: خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و صدا و سیما در استان عملکرد بسیار خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

نماینده ارشد آجا در خراسان جنوبی ادامه داد: رسانه‌ها و مطبوعات در استان با مدیریت خوب و حساب شده اخبار نابی را در زمینه‌های مختلف انعکاس می‌دهند که باید تداوم داشته باشد.

آذریان به حضور پررنگ رسانه‌های استان در پوشش خبری رزمایش جعفر طیار در استان اشاره کرد و گفت: انعکاس خبری این رزمایش بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش خبرنگاران در تمامی ابعاد انعکاس‌دهنده واقعیات جامعه است، یادآور شد: مردم نیاز دارند اخبار و اطلاعات را در سطح ملی و بین‌المللی به نحو مطلوب دریافت کنند و آنچه مورد نیاز مردم است را انعکاس می‌دهند.

نماینده ارشد آجا در خراسان جنوبی از شغل خبرنگاری به عنوان یکی از مشاغل سخت و مخاطره‌آمیز یاد کرد و گفت: خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط با حضور در صحنه به کار اطلاع‌رسانی مشغول می‌شوند و حضور آنها در کشورهای همسایه با شرایط امنیتی نامطلوب نمود بارز این سخن است.

آذریان ادامه داد: اصحاب خبر و رسانه باید با الگو گرفتن از شهید آوینی و شهدای رسانه در دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران باید در انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات تلاش کنند و این انعکاس باید همراه با دقت و ظرافت باشد.

برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از مدیرکل و معاونان صدا و سیما از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول