اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ارشاد کهگیلویه:

اصحاب قلم و رسانه در کهگیلویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به همت اداره فرهنگ و ارشاد و فرمانداری شهرستان کهگیلویه طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان کهگیلویه تقدیر شد.

اصحاب قلم و رسانه در کهگیلویه تجلیل شدند

به  گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز به همت اداره ارشاد و فرمانداری شهرستان کهگیلویه طی مراسمی از خبرنگاران این شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران شهرستان کهگیلویه همراه بود، آزاد خردمند با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران شهرستان کهگیلویه بیان کرد: امروزه خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان پل میان مردم و مسئولین نقش مؤثری در اعتلای جامعه و رسیدن به اهداف پیش روی هر ملت دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه قرار گرفتن در بن‌بست خبری برای هر منطقه و شهرستانی جبران‌ناپذیر است، اضافه کرد: باید رسانه‌های شهرستان ما با افزایش سطح کمی و کیفی خود سعی کنند روز به روز پیشرفت داشته باشند.

خردمند با اشاره به راه‌اندازی انجمن خبرنگاران کهگیلویه طی چند روز آینده بیان کرد: امیدواریم که با آغاز به کار انجمن خبرنگاران کهگیلویه بتوانیم کمکی به پیشرفت کار خبری در شهرستان کرده باشیم.

در ادامه  سید ناصر رضایی با تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: در دنیای امروز مهم‌ترین عامل ارتباط و آگاهی‌بخشی خبرنگاران هستند.

فرماندار کهگیلویه با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی کار خبری در سطح استان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این رشد به سمت افزایش محتوا و سطح کیفی رسانه‌های ما در حال افزایش باشد.

وی افزود: باید تعامل مدیران و خبرنگاران روز به روز بیشتر شود و مدیران سعی کنند از این ظرفیت عظیم بهره کافی ببرند.

رضایی عدم تعامل مدیر با رسانه را ناشی از ناآگاهی مدیر دانست و اذعان کرد: مدیران باید درک خود را از اثربخشی رسانه بالا ببرند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه تشکیل انجمن خبرنگاران را نقطه عطفی در عرصه خبر این شهرستان عنوان و ابراز امیدواری کرد که اهالی رسانه و خبرنگاران با انجام برنامه‌های مدون سعی در تبیین جایگاه خبر و خبرنگاران در میان اقشار مختلف جامعه داشته باشند.

سید محمد حسینی‌طلب با بیان اینکه خبرنگاران باید سعی کنند استقلال خود را حفظ کنند، تصریح کرد: خبرنگاران در همه حال باید استقلال، شجاعت و صراحت خود را داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه اضافه کرد: خبرنگاران باید با تیزبینی به دنبال به چالش کشیدن معضلات و کاستی‌ها در سطح جامعه باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول