اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

رسانه‌ها نقش مؤثری در کسب رتبه‌های برتر استانی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: رسانه‌های کرمان از عوامل مؤثر در کسب رتبه‌های برتر استان در زمان‌های متعدد هستند.

رسانه‌ها نقش مؤثری در کسب رتبه‌های برتر استانی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار هیئت مدیره خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان نامگذاری روز شهادت خبرنگار محمود صارمی را با عنوان روز خبرنگار کاری ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: دشواری‌هایی که گاهی خبرنگاران برای به دست آوردن و ارسال یک خبر متحمل می‌شوند، این حرفه را جزو مشاغل سخت قرار داده است.

وی بیان داشت: از عوامل مهم در اطلاع‌رسانی حوادث و رویدادهای دنیا خبرنگاران هستند که در سخت‌ترین شرایط حضور می‌یابند.

سعیدی رویکرد اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را صیانت از آرمان‌های 300 هزار شهید عنوان کرد و افزود: در این راستا خبرنگاران با حضور و غبارروبی قبور مطهر شهدا به تجدید بعیت با‌ آرمان‌های شهدا نشستند.

وی خاطرنشان کرد: 170 مطبوعه در قالب روزنامه، هفته‌نامه، ماه‌نامه و فصلنامه در استان کرمان منتشر می‌شود که از حیث کمی می‌توان گفت بعد از استان تهران است.

سعیدی ابراز داشت: 30 مطبوعه سراسری نیز در کنار نمایندگی خبرگزاری‌های معتبر کشور در استان کرمان نقش اطلاع‌رسانی را به عهده دارند.

‌وی گفت: یکی از عوامل مؤثر کسب رتبه استان کرمان در نام‌نویسی قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، انتخابات ریاست جمهوری و بسیاری از موارد دیگر، رسانه‌ها و مطبوعات هستند.

سعیدی اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن توان و هجمه خود را بر مسائل فرهنگی قرار داده است، رسانه‌های استان کرمان به پوشش مسائل معنوی جامعه از جمله نماز جمعه‌ها و ... می‌پردازند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول