اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی:

موسسه مشاوره‌ای آستان قدس توانایی پشتیبانی فکری و محتوایی رسانه را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: با فعالیت‌های صورت گرفته و تربیت نیروهای متخصص، این موسسه توانایی پشتیبانی فکری و محتوایی رسانه را دارد.

موسسه مشاوره‌ای آستان قدس توانایی پشتیبانی فکری و محتوایی رسانه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده‌مقدم در دیدار با مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های مختلف موسسه، مهندسی محتوایی مطالب و داشتن یک هئیت علمی مناسب، اقدامات موثری می‌توان از برنامه‌ها در رسانه داشت.

محمدزاده با بیان اینکه این موسسه آمادگی انتشار یک صفحه ویژه به نام همسرانه با نگاه تخصصی و آسیب‌شناسی در بحث خانواده را دارد، تصریح کرد: هم‌چنین واحد پژوهش موسسه این آمادگی را دارد که در بخش‌های پژوهشی شامل نظرسنجی در مورد زائر و ارتباط مخاطب با روزنامه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: در این موسسه تیم تخصصی تولید محصولات مکتوب و چند رسانه‌ای در حوزه جوان و خانواده مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته این موسسه 140 عنوان محصول اعم از مکتوب و چند رسانه‌ای در حوزه‌های خانواده و جوانان تولید کرده است.

محمدزاده‌مقدم با اشاره به ضعف رسانه‌ای در پوشش برنامه بزرگ جشن‌های زیر سایه خورشید تاکید کرد: روزنامه قدس هم در کنار شش نهاد بزرگ ملی که وارد این برنامه شده‌اند، همکاری مناسب رسانه‌ای را داشته باشد.

محمدزاده در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: به منظور پاسداشت این روز، موسسه برای تمام خبرنگاران و همکاران موسسه فرهنگی قدس کارگاه‌های آموزشی و سایر فعالیت‌های تخصصی خود را در عرصه خانواده در مرکز تخصصی آستان مهر به صورت نیمه‌بها ارائه می‌کند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول