اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر‌ (عج):

خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار نظام نقش بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس قزوین گفت: باید دستاوردهای مهم نظام را انعکاس دهیم و خبرگزاری فارس قزوین به خوبی این رسالت را دنبال می‌کند.

خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار نظام نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی بعد از ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین، ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر و تشکر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت تیم خبری این خبرگزاری قرار گرفت.

فعالیت‌های خبرگزاری فارس قزوین بسیار ارزشمند است

وی فعالیت‌های خبرگزاری فارس قزوین را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس قزوین رسالت خبری خود را به خوبی دنبال می‌کند.

رضوانی اظهار کرد: خبرگزاری‌ها زبان گویای انقلاب اسلامی هستند و در همین راستا باید پیشرفت‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بهترین وجه انعکاس دهند.

امید‌بخشی در فضای جامعه رسالت مهم خبرنگاران است

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم شریف ایران اسلامی هستند، امیدبخشی در فضای جامعه یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

وی سخنان مقام معظم رهبری را امیدبخش ملت شریف ایران دانست و تأکید کرد: کسانی که به دنبال ناامیدی در جامعه هستند در مسیر دشمن قرار می‌گیرند.

خبرنگاری یک فرصت برای خبرنگاران جوان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: کسانی که دست به قلم هستند نقش بسیار ارزنده‌ای در جنگ فرهنگی داشته و باید با جدیت وارد میدان شوند.

رضوانی در خاتمه آینده خبرنگاران جوان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خبرنگاران فارس استان قزوین از نیروهای جوان، با استعداد و با انگیزه هستند و خبرنگاری یک فرصت بسیار مناسب برای خبرنگاران جوان است و باید از این فرصت بسیار مناسب به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول