اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

خبرگزاری فارس مورد اعتماد مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: خبرگزاری فارس بدون از هر گونه جناحی فعالیت می‌کند و مورد اعتماد مردم و مسئولان است.

خبرگزاری فارس مورد اعتماد مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسن عاقل‌منش بعد از ظهر امروز به همراه رئیس و عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت از دفتر این خبرگزاری بازدید کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی اظهار کرد: این روز را به ویژه به خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان تبریک می‌گوییم.

این مسئول، با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس در حوزه اطلاع‌ر سانی شورای شهر رشت حضوری بسیار پررنگ  دارد، تصریح کرد: خبرهای این خبرگزاری مورد استقبال بسیاری از نشریات محلی و سراسری است.

وی، با بیان اینکه خبرگزاری فارس گیلان اعتماد و اطمینان خوبی بین شهروندان ایجاد کرده است، این امر نشان‌دهنده امانت‌داری و توجه به موقعیت زمانی این رسانه است.

عاقل‌منش با تصریح بر اینکه نباید به خبرهایی که موجب یاس و ناامیدی می‌شوند پرداخته شود، ابراز کرد: خبرگزاری فارس توانست نواقص قانونی را به گوش مسئولان بالاتر برساند و امیدواریم در موج جدید فعالیت‌های شهر این رسانه همواره در کنار شورای شهر رشت باشد.

وی همکاری خبرگزاری فارس با شورای شهر رشت را در تمام دوره‌ها ذکر کرد و یادآور شد: این رسانه در تمام عرصه‌ها با ما همکاری دارد و امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه بازدید از محلات را محور فرهنگی فعالیت شورا دانست و خاطرنشان کرد: بعد از عید فطر این برنامه با هدف بررسی مشکلات چهره به چهره با مردم انجام می‌شود.

وی، برگزاری جشن 90 ساله‌های رشت را از دیگر برنامه‌های پس از ماه مبارک رمضان نامید و متذکر شد: تجلیل از سالمندان که پیام آوران امت هستند انجام می‌شود.

عاقل‌منش ارتقای سلامت جامعه را از رویکردهای شورا و شهرداری شهر رشت ذکر کرد و افزود: بحث فرهنگ انتظار از نیمه شعبان آغاز شده و استمرار می‌یابد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول