اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 17 مرداد صورت گرفت

تقدیر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در آستانه روز خبرنگار، از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان رضوی قدردانی کرد.

تقدیر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با ارسال نمابری این روز را به تمام خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تبریک گفت.

در ابتدای این نامه آمده است: جنگ نرم برپاست. امواج ماهواره‌ها و تبلیغات رسانه‌ها، کره خاکی را به تسخیر درآورده و افکار عمومی در تار عنکبوت‌های تشویش و سرگردانی گرفتار آمده است.

بی‌شک در چنین فضایی، باید قدم‌ها و قلم‌هایی برداشت به عدد اراده‌ها، باید دست به‌کار شد و آخرین خطوط دشمن را در جنگ نرم در هم شکست. یادمان باشد که آن روزها به نام مبارک آفتاب، مردان روشن خورشید با تیغ‌های ستم‌سوز شهادت به قلب سیاه شب زدند و امروز جاده‌های سرخ عبور آن مردان بزرگ با قلم و اندیشه اصحاب رسانه است که سبز و ماندگار باقی خواهد ماند.

آری، 17 مردادماه روز خبرنگار است، کسی که آئینه به ‌دست در معابر جهان قدم می‌زند و مسئولیت انتشار حقیقت را از پشت پرده‌های هزار لای دروغ و خیانت و تظاهر رسانه‌های استکباری جهان بر عهده دارد.

روز خبرنگار را به رسولان عصر ارتباطات تبریک و تهنیت می‌گوییم، همانا که در خلوت وجدان خویش خوب می‌دانند که مردم از دریچه دوربین و تراوش قلم آنان پدیده‌ها و اتفاقات را می‌بینند و ارزیابی می‌کنند.

بار دیگر این روز را به شما رزمندگان و افسران جنگ نرم تبریک می‌گوییم؛ به امید روزی که شیرین‌ترین خبر را در جمعه موعود به همه خبرگزاری‌های عالم مخابره کنید.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول