اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان:

خبرگزاری فارس در سرعت انتقال اخبار بسیار خوب عمل کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان گفت: خبرگزاری فارس در سرعت انتقال اخبار بسیار خوب عمل کرده و توانسته در سالیان فعالیت خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

خبرگزاری فارس در سرعت انتقال اخبار بسیار خوب عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن نوریان پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با بیان اینکه خبرگزاری فارس در کشور در سرعت انتقال اخبار بسیار خوب عمل کرده است، اظهار کرد: البته باید دقت شود که صحت اخبار فدای سرعت نشده و مطالب عنوان شده از سوی مصاحبه شونده به طور دقیق انعکاس داده شود.

وی افزود: خبرگزاری فارس با عملکردی که داشته توانسته در سالیان فعالیت خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و تأثیر به سزایی بر روند جریان‌های موثر در کشور ایجاد کند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان در ارتباط با سرویس عکس خبرگزاری فارس گفت: هرگاه می‌خواهم از دیدارهای هیئت‌های خارجی و فضای حاکم در وزارت خارجه با خبر شوم، عکس‌های فارس را مشاهده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه وزارت خارجه به عنوان یکی از کوچک‌ترین وزارتخانه های کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: این وزارتخانه که در امور بین‌الملل فعالیت می‌کند در تمامی سطوح همواره سعی در برقراری تعاملی موثر و سازنده با رسانه‌ها داشته، از این رو ما نیز در دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان سعی کرده‌ایم در زمان‌های مختلف و به فراخور موضوعات پاسخگوی اصحاب رسانه باشیم.

نوریان با اشاره به اینکه درصدد هستیم، خبرنگاران فعال در حوزه سیاست خارجه در استان اصفهان را پویاتر کنیم چرا که معتقدیم اصفهان در این عرصه ظرفیت‌های مطلوبی دارد، گفت: در آینده ای نزدیک برای خبرنگاران این حوزه در اصفهان یک کارگاه آموزشی یک یا دو روزه در تهران با حضور اساتید رسانه و روابط بین‌الملل برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه در ارتباط با میزان استقبال و اقبال مردم به رسانه های استان به ویژه روزنامه‌ها و هفته نامه‌ها بیان داشت: باید از سوی فعالان این عرصه آسیب شناسی دقیقی در مورد دلایل عدم استقبال از سوی مردم به روزنامه صورت پذیرد.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان تاکید کرد: روزنامه‌ها باید به نیاز مخاطبان خود و نوآوری توجه ویژه داشته باشند، تحلیل در مورد مسائل مختلف را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک دیدگاه منفی نسبت به خبرنگاران وجود دارد که نیازمند اصلاح است، اظهار کرد: شبیه همین دیدگاه به ایرانیانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، وجود دارد، در حالی که هر دو نسبت به کشور خود عرق دارند.

نوریان تصریح کرد: باید نوع تعامل مسئولان با خبرنگاران در وجه‌هایی اصلاح شود، چرا که رسالت یک صاحب قلم و خبرنگار اطلاع رسانی است، بنابراین نباید از لحاظ نوع قلم، نرم افزاری و اندیشه‌ای و بیان دیدگاه‌ها با مشکل روبرو باشد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول