اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل

معاون استاندار خراسان‌رضوی از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بازدید کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی دقایقی پیش از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بازدید کرد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس نیاوند دقایقی پیش ضمن بازدید از خبرگزاری فارس خراسان رضوی به مناسبت 17 مرداد سالروز خبرنگار در نشستی صمیمانه با خبرنگاران این خبرگزاری با اشاره به حساسیت کار خبرنگاران، اظهار داشت: خبرنگاران باید آرمان‌ها و ارزش‌هایی را که سبب استحکام جامعه می‌شود را برای افکار عمومی مطرح و نهادینه‌سازی کنند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی افزود: رسانه‌ها در القا و ایجاد امید و نشاط در فضای عمومی جامعه نقش بسیار بارزی دارند و اگر این شرایط در جامعه ایجاد شود، بهتر می‌توان در راستای اهداف ملی حرکت کرد.

نیاوند بیان کرد: علاوه بر این خبرنگاران به دلیل این که دائماً با مسئولان و همچنین مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روز جامعه درگیر هستند، کارشناسانی زبده نیز هستند.

وی افزود: نکته مهم این است که خبرنگاران باید در انعکاس اخبار، تمایلات شخصی خود را دخالت ندهند و همواره این مسئله را مدنظر داشته باشند که درک شرایط حساس جامعه، باید راهبرد اصلی آنها در زمینه انعکاس اخبار و وقایع باشد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: خبرنگاران باید داده‌های اساسی جامعه را پردازش کنند و سپس همین اطلاعات را تبدیل به دانش تخصصی کنند و در اختیار جامعه قرار دهند.

نیاوند ادامه داد: خلاقیت و نوآوری در حرفه خبرنگاری یک اصل اساسی است و خبرنگار باید از تمام ظرفیت‌ها برای ابداع شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی استفاده کند.

وی با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس گفت: این خبرگزاری اخبار بسیار خوب و ارزشمندی را بر روی خروجی خود قرار می دهد و خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌هایی محسوب می‌شود که بنده همواره آن را مشاهده می‌کنم؛ از دیگر ویژگی‌های بارز این خبرگزاری دارا بودن خبرنگاران جوان و با نشاطی است که در عرصه اطلاع‌رسانی نیز تاثیرگذار بوده وهمواره در نشست ها و جلسات حضور دارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول