اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

خبرگزاری فارس اعتماد مخاطبان را جلب کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه مخاطب خبرنگاران جامعه بشری است گفت: خبرگزاری فارس از نظر تنوع، کیفیت و کمیت اخبار در حال رکورد زدن است.

خبرگزاری فارس اعتماد مخاطبان را جلب کرده است

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران خطیرترین و مهم‌ترین مسئولیت رسالت را در دنیا دارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه خبری در دنیا نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند تصریح کرد: خبرنگاران امروز زبان رسا و چشم بینا ملت‌ها و قشر محروم و آسیب‌پذیر دنیا هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه جامعه خبری پیام‌رسان‌های امینی از عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی کشور هستند خاطر نشان کرد: خبرنگاران با توجه به جامعیت اطلاعاتی که در اختیار دارند، تحلیل‌های واقع‌بینانه و صحیحی از شرایط را به نمایش می‌گذارند.

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه خبرنگاران با نگاه عمیق خود مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه را به خوبی بررسی می‌کنند اضافه کرد: اگر خبرنگاران خلق و خوی استکبار جهانی را تبیین نمی‌کردند، مردم نمی‌توانستند چهره‌ افراد خدوم و خائن را تشخیص دهند.

وی با اشاره به اینکه مخابره خبر، تصویر و یا فیلم چند ثانیه از واقعه‌ای کل دنیا را معطوف به خود می‌کند اظهار کرد: مخاطب خبرنگاران، جامعه بشری است و رسانه امروز به قدرت عظیمی دست یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضمن تمجید از عملکرد خبرگزاری فارس تصریح کرد: این خبرگزاری امروز در دسترس‌ترین رسانه کشور است و مخاطبان فراوانی را به خود جذب کرده است.

وی مهم‌ترین ویژگی خبرگزاری فارس را به روز بودن خبرهای آن دانست و خاطر نشان کرد: این خبرگزاری به سرعت اخبار را پوشش می‌دهد و هرگاه به این خبرگزاری مراجعه کنیم با خبر جدیدی مواجه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس از نظر تنوع و کمیت اخبار در حال رکورد زدن است اظهار کرد: این خبرگزاری در نقل اخبار و تحلیل‌ها مسائل کلی را رعایت کرده و اعتماد مخاطبان خود را جلب کرده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول