اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

خبرگزاری فارس روزهای خوشی پیش‌ رو دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه خبرگزاری فارس روزهای خوشی پیش‌ رو دارد، گفت: خبرگزاری فارس قزوین از برترین خبرگزاری‌‌هاست و در حوزه ورزش نیز خدمات ارزنده‌ای ارائه داده است.

خبرگزاری فارس روزهای خوشی پیش‌ رو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین در نشست صمیمی با سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس قزوین اظهار کرد: عملکرد خبرگزاری فارس قزوین بسیار خوب بوده و فعالیت‌های تأثیرگذاری را در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش و جوانان داشته است.

 

خبرگزاری فارس قزوین روزهای خوشی را در پیش‌رو دارد

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس قزوین روزهای خوشی را در پیش‌‌رو خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه نیروهای خبرگزاری فارس قزوین جوان هستند و از توان و نیروی جوانی برخوردارند، اشتیاق آن‌ها در عرصه خبر بیشتر است و برای خبرگزاری فارس قزوین روزهای خوشی را پیش‌بینی می‌کنم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: همچنین خبرگزاری فارس ایران نیز به بهترین خبرگزاری جهان بدل می‌شود، که اخبار آن تأثیر بسزایی در کشور و جهان دارد.

 

حق‌شناس حوزه ورزش را یکی از پرخبرترین بخش‌های جامعه دانست و افزود: ورزش از حوزه‌هایی به‌ شمار می‌رود که بیشتر مردم به آن علاقه‌مند هستند و تمامی جریان‌های اتفاق افتاده در ورزش را پیگیری می‌کنند.

 

خبرگزاری فارس قزوین مورد اعتماد است

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس قزوین مورد اعتماد است، بیان کرد: خبرگزاری فارس قزوین، خبرنگاران پیگیری را در حوزه ورزش و جوانان دارد و مورد اعتماد اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین است.

 

حق‌شناس اضافه کرد: ورزش در تمامی حوزه‌ها تأثیر می‌گذارد ولی این رسانه است که بر روی ورزش تأثیر گذاشته و فضای نقد را در این عرصه ایجاد می‌کند و یکی از رسانه‌هایی که نقد سازنده می‌کند، خبرگزاری فارس است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: خبرنگاران بیشتر در حوزه ورزش سئوال می‌کنند و کم‌تر پیش می‌آید که خبرنگاری پیگیر حوزه جوانان شود که امیدواریم رسانه‌ها توجه ویژه‌ای به این بخش کنند.

 

حق‌شناس با تأکید بر گسترش ورزش همگانی در جامعه ابراز کرد: باید ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی در جامعه نهادینه شود.

 

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران استان قزوین به نسبت جمعیت این استان قابل قبول نیست، اظهار کرد: رسانه‌ای همچون خبرگزاری فارس می‌تواند مردم را به سمت ورزش همگانی و عمومی سوق دهد تا ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی رشد و توسعه پیدا کند.

 

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول