اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

خبرگزاری فارس در خبررسانی منصف است/رسانه‌ها به انعکاس مطالب درست و واقعی بپردازند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس در خبررسانی منصف است از رسانه‌ها خواست به انعکاس مطالب درست و واقعی بپردازند.

خبرگزاری فارس در خبررسانی منصف است/رسانه‌ها به انعکاس مطالب درست و واقعی بپردازند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اگر رسانه‌ها بخواهند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند، باید به اعتمادسازی در بحث اطلاع‌رسانی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورتی به رسانه‌ها اعتماد می‌کنند که رسانه‌ها مطالب درست و واقعی را منتشر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتشار مطالب غلط موجب بی‌اعتمادی مردم نسبت به رسانه‌ها می‌شود، افزود: پخش و انعکاس مطالب غیرواقعی در شأن و منزلت نظام جمهوری اسلامی و رسانه‌های جمهوری اسلامی نیست.

وی در ادامه با اشاره به برخی از کارشکنی‌های دشمنان خارجی به منظور ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اضافه کرد: وظیفه رسانه‌ها در این بین انعکاس مطالب واقعی و ناکام گذاشتن فتنه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

نماینده مردم زنجان و طارم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انتشار مطالب واقعی از سوی رسانه‌ها اضافه کرد: مطالبی که با اصول نظام مغایرت نداشته باشد، می‌تواند از سوی رسانه‌ها انعکاس و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: ممکن است انتشار برخی از مطالب واقعی از سوی رسانه‌ها خوشایند مسئولان نباشد، ولی این برای مردم مهم نیست و آنها به دنبال شنیدن و دیدن مطالب واقعی در رسانه‌ها هستند.

اسماعیلی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه‌ها در زمینه انتشار مطالب غیر‌واقعی اضافه کرد: امروز برای وحدت ملی و استانی باید اولویت کار رسانه‌ها ایجاد وحدت در نظام باشد.

وی همچنین با تاکید بر انتشار و چاپ مطالب و انتقادات سازنده از سوی رسانه‌ها اضافه کرد: مطالبی که رسانه‌ها منتشر می‌کنند باید به‌روز باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از خبرگزاری فارس در بحث اطلاع‌رسانی افزود: خبرگزاری فارس در انتشار مطالب منصف است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول