اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اطلاع‌رسانی مناسبت‌های مختلف

معاون استاندار گیلان از خبرگزاری فارس قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به دلیل اطلاع‌رسانی مناسب خبرگزاری فارس در مناسبت‌های مختلف از این رسانه قدردانی کرد.

معاون استاندار گیلان از خبرگزاری فارس قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اطلاع‌رسانی رسانه‌ها برای برپایی با شکوه این روز اظهار کرد: رسانه‌ها مردم را برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنند.

وی به دلیل اطلاع‌رسانی مناسب خبرگزاری فارس در مناسبت‌های مختلف از این رسانه قدردانی کرد و افزود: خبرگزاری فارس در زمینه‌های مختلف همیشه فعال است و به مسئولان در عرصه‌های مختلف کمک می‌کند.

رضوانی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، تصریح کرد: امسال روز جهانی قدس با توجه به حرکت مقدس بیداری اسلامی در منطقه و جهان پر شورتر برگزار می‌شود.

معاون استاندار گیلان به برنامه‌های روز جهانی قدس در این استان اشاره کرد و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان ویژه‌ برنامه‌هایی مربوط به روز جهانی قدس در بقاع متبرکه استان برگزار می‌کند.

وی از صدور بیانیه مجمع قاریان قرآن و هیئت امنای بقاع متبرکه گیلان برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و ابراز کرد: آموزش و پرورش گیلان مقدمات حضور تشکل‌های دانش‌آموزی، فرهنگیان، انجمن اولیا و مربیان در راهپیمایی روز جهانی قدس را فراهم کرده است.

رضوانی با بیان اینکه آدمک‌های سران استکبار توسط تشکل‌های دانش‌آموزی در روز جهانی قدس به آتش کشیده می‌شود، بیان کرد: آموزش و پرورش گیلان تعداد پنج هزار برگ ویژه‌نامه مربوط به روز جهانی قدس را تهیه و توزیع می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزاری مسابقه ارسال پیامک و تصویربرداری با گوشی همراه از حضور حماسی مردم در روز جهانی قدس را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم به منظور حضور فرهنگیان، تشکل‌های دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان در روز جهانی قدس را انجام داده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول