اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز خبرنگار

تندیس رسانه برتر حمل و نقل به خبرگزاری فارس رسید

خبرگزاری فارس: تندیس «رسانه برتر» از سوی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان به سرپرستی خبرگزاری فارس در این استان اهداء شد.

تندیس رسانه برتر حمل و نقل به خبرگزاری فارس رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان عصر امروز در آستانه روز خبرنگار به همراه همکاران این اداره کل در دفتر خبرگزاری فارس استان حضور یافت.

سبحان‌الله علیپور در این دیدار با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس در انعکاس درست اخبار حمل و نقل استان، اظهار کرد: استقبال رسانه‌های دیگر از اخبار خبرگزاری فارس نشانه جایگاه ممتاز این رسانه است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس تلاش بسیاری برای تهیه خبر انجام می‌دهند، افزود: حضور فعال خبرنگاران این رسانه در تمام جلسات استانی محسوس است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، خبرگزاری فارس را دارای خط و مش مشخص دانست و اذعان کرد: خبرگزاری فارس پیام‌رسان صلح و دوستی و معرفت است.

وی، عزت و اقتدار کشور را در اطلاع‌رسانی دقیق و برنامه‌ریزی شده خواند و افزود: یکی از ارکان مهم پیشرفت در دهه چهارم بحث حمل و نقل است که چهار رکن مسافر، کالا، ترانزیت و ایمنی، گیلان را دارای جایگاه خاص و قابل توجهی کرده و نقش رسانه‌ها در نهادینه کردن این جایگاه بسیار حائز اهمیت است.

علیپور، با بیان اینکه نقش خبرگزاری فارس بیشتر از رسانه‌های دیگر در نهادینه کردن ارکان مهم پیشرفت حمل و نقل استان تاثیرگذار است، تصریح کرد: این رسانه می‌تواند با توجه به جایگاهی که دارد موقعیت گیلان در بخش حمل و نقل را در جامعه نهادینه کند.

وی، با اشاره به فعالیت 130 نشریه در استان، خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس با توجه به تاثیرگذاری بالایی که دارد خوشبختانه همواره در خط مستقیم ولایت قرار دارد.

این مسئول، خبرگزاری فارس در گیلان را بازوی توانمند مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و یادآور شد: خبرگزاری فارس تکلیفی سنگین با محوریت دینی بر دوش دارد.

وی در پایان تندیس رسانه برتر و رتبه نخست را به سرپرست خبرگزاری فارس در استان گیلان اهدا کرد و از نزدیک با تلاش همکاران این رسانه آشناشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول