اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

خبرگزاری فارس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس مورد اعتماد است و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

خبرگزاری فارس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین در نشستی صمیمی با سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس قزوین اظهار کرد: خبرگزاری فارس یک خبرگزاری ارزشی است و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس تاکنون خدمات بسیاری در سطوح مختلف ارائه کرده، تصریح کرد: خبرگزاری فارس مورد اعتماد مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری فارس استان قزوین در 6 ماه گذشته متحول شده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر و تحول مثبت و تأثیرگذار خبرگزاری فارس استان قزوین در شش ماه گذشته، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته خبرگزاری فارس قزوین با توجه به جذب نیروهای فعال و مستعد، پیشرفت بسیار زیادی داشته و متحول شده است و همچنان مسیر پیشرفت را با سرعت طی می‌کند.

حسینی یکی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران را رصد به موقع اخبار معرفی کرد و یادآور شد: خبرنگاران واقعیت‌های جامعه و اتفاقات مهم را انعکاس دهند.

خبرنگاران خدمات زیادی را در ابعاد مختلف ارائه می‌کنند

وی نقش خبرگزاری‌ها را در انعکاس به موقع خبر مهم ارزیابی و بیان کرد: نقش خبرگزاری‌ها به دلیل سرعت انعکاس خبر بسیار مهم است و خبرگزاری فارس قزوین در انعکاس اخبار سرعت بسیار خوبی دارد که امتیاز خوبی برای این مجموعه به شمار می‌آید.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خبرنگاران زحمات بسیار زیادی را متحمل می‌شوند و خدمات مهمی را در ابعاد مختلف به جامعه ارائه می‌کنند اما حقوق و مزایای آنها بسیار کم است و در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول