اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس قزوین:

خبرگزاری فارس قزوین در پی تعامل با تمامی دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین گفت: خبرگزاری فارس قزوین به دنبال تعامل با تمامی دستگاه‌ها است و در این عرصه نگاهی مثبت دارد.

خبرگزاری فارس قزوین در پی تعامل با تمامی دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا ضرغامی امروز در نشست صمیمی با مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و خبرنگاران خبرگزاری فارس قزوین که در دفتر این خبرگزاری برگزار شد، اظهار کرد: نگاه تعاملی خبرگزاری فارس قزوین به این معنا نیست که از رسالت خبری خود که همانا مطالبات حقوق مسلم مردم از مسئولان است، خروج کند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها چشم بیدار و زبان گویای مردم هستند و وظایفی را در قبال مردم دارند که باید از طریق نقد سازنده و منطقی از مسئولان مطالبه کنند اما در عین حال خبرگزاری فارس قزوین نگاه مثبت و تعاملی با دستگاه‌ها دارد.

ضرغامی با بیان اینکه خبرگزاری فارس قزوین در گروه‌های سنی مختلف در حال آموزش خبرنگاران است، افزود: این خبرگزاری در گروه‌های سنی مختلف و از میان دانش‌آموزان و دانشجویان افرادی را جذب کرده و هم‌اکنون در حال آموزش خبرنگاری به آن‌ها است که آینده‌ای نه چندان دور به مطبوعات استان قزوین عرضه می‌کند.

سرپرست خبرگزاری فارس قزوین ابراز کرد: در خبرگزاری فارس قزوین تمامی خبرنگاران با تعهد و اعتقاد کار می‌کنند و با نیت الهی وارد عرصه خبر می‌شوند.

ضرغامی با اشاره به حوزه ورزشی خبرگزاری فارس قزوین تصریح کرد: حوزه ورزشی این خبرگزاری از نیروهای جوان و پرانرژی تشکیل شده‌اند و تعامل ویژه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین دارند.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خبرگزاری فارس قزوین در پی تحکیم و استمرار در تعاملات با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از انجام هرگونه پوشش خبری و مسائل رسانه‌ای برای تقویت هرچه بیشتر حوزه ورزش و جوانان این خبرگزاری دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول