اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

خبرگزاری فارس در تبلیغ و تبیین باورهای دینی عملکرد خوبی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: خبرگزاری فارس در استان زنجان در تبلیغ و تبیین باورهای دینی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

خبرگزاری فارس در تبلیغ و تبیین باورهای دینی عملکرد خوبی دارد

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جهت‌گیری‌های کلی و برنامه‌ریزی‌ها در جامعه بر اساس برنامه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: این اهمیت به این دلیل است که در نظام مقدس و توحیدی سعادت، خوشبختی و شقاوت بشر بستگی به برنامه‌های فرهنگی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در بیانات انبیاء و ائمه معصومین (ع) و همچنین در منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگی تأکید بسیار زیادی شده است، اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اگر بدون توجه به حوزه فرهنگی اقدامی صورت گیرد محکوم به فنا هستیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی از هر نگاه و زاویه‌ای که به آن بنگریم در جایگاه برتر قرار دارد، ادامه داد: همه فعالان به ویژه فعالان عرصه فرهنگی، دینی در تحقق امور فرهنگی و دینی از طریق تبلیغ و تبیین و تعمیق باورها به اهداف خود می‌رسند.

دشتکی با بیان اینکه مقدمه تبلیغات و تعمیق باورهای دینی اطلاع‌رسانی است، یادآور شد: به همین دلیل در ماموریت‌های اساسی اطلاع‌رسانی توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران حرف نخست را می‌‌زند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی مقدمه تبلیغ و تعمیق باورها و ارزش‌های دینی است، تصریح کرد: وظیفه اهالی فرهنگ در این زمینه به ویژه اهالی رسانه در این زمینه بسیار سنگین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌های استان زنجان در حوزه فرهنگی به ویژه در رویکردهای جدید بسیار خوب عمل کرده‌اند، تاکید کرد: خبرگزاری فارس در تعمیق باورهای دینی در استان درخشش خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های کشور در مقابل امپراطوری رسانه‌ای استعمار و جبهه باطل و کفر عملکرد خوبی داشته‌اند، ادامه داد: این رسانه‌ها در موقعیت‌های مختلف توانسته‌اند در مقابل غول رسانه‌ای جبهه کفر ایستادگی و مقابله کنند.

دشتکی با تاکید بر اینکه عملکرد رسانه‌های داخلی را از نظر کمی شاید نتوان با رسانه‌های جبهه باطل مقایسه کرد، گفت: اما این رسانه‌ها از نظر کیفی مقابله خوبی با رسانه‌های استعماری دارند و به دلیل نیت پاک اصحاب رسانه کشورمان، مقابله با آنها نتیجه بخش بوده است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های ایران در جهان جایگاه بسیار خوبی دارند، اضافه کرد: هوشمندی که در رسانه‌های کشور وجود دارد حکایت از موفقیت آنها در اقدامات خود به ویژه بخش فرهنگی دارد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول