اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

خبرگزاری فارس اطلاع‌رسانی در قلعه‌گنج را متحول کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس گفت: با حضور خبرنگار این خبرگزاری تحولی در حوزه اطلاع‌رسانی و خبری در قلعه‌گنج ایجاد شده است.

خبرگزاری فارس اطلاع‌رسانی در قلعه‌گنج را متحول کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن مرادی بعداز ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینای جامعه و نظام هستند.

وی با گرامیداشت شهدای عرصه خبرنگاری افزود: با توجه به اینکه رسالت قلم را امام (ره) بسیار حساس و ارزشمند دانستند، باید با توجه به این ظرافت‌ها جامعه‌ای متحول و پویا ساخت.

مرادی تصریح کرد: هم‌اکنون حرکت‌های ژورنالیستی رسانه‌های غربی و حمله به ارزش‌های انسانی و اسلامی و همچنین حرکت‌ صهیونیست غاصب با اقلیت موجود را شاهد هستیم که داعیه حکومت بر کل جهان را دارند.

وی ابراز داشت: بر همه ما واجب است که در راستای افزایش ارزش‌ها و ترویج فرهنگ اسلامی شهادت و مقاومت به عنوان رسالت خون شهدا تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

مرادی عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب همیشه بیان ‌فرمودند «کارهایی را که انجام می‌دهید به مردم اطلاع‌رسانی کرده و عملکرد دولت و انقلاب را برای آنان بیان کنید تا امیدواری در میان مردم افزایش یافته و دلگرم شوند».

فرماندار قلعه‌گنج با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس گفت: با حضور خبرنگار این خبرگزاری تحولی در حوزه اطلاع‌رسانی و خبری ایجاد شده است که امیدواریم با همکاری مسئولان و نهادها این رسالت سنگین ادامه یافته و پرثمرتر شود.

مرادی خاطرنشان کرد: بار حیثیتی و حرفه‌ای خبرنگار بسیار سنگین است، اما شیرینی کار در این است که مشکلات مردم عنوان شده و مسئولان با بینش و تعمق بیشتری در رفتار و عملکرد خود در راستای رفع آنها می‌کوشند.

وی خبرنگاران را بازوی اصلی مدیران دانست و اذعان داشت: ارسال پیام و خبر از طریق خبرنگاران بسیار پرثمرتر و مفیدتر بوده و اثرات منطقی و بلندمدت بر رشد و تعالی منطقه می‌‌گذارد.

مرادی با تأکید بر اینکه تحولات جنوب کرمان نقش خبرنگاران را در خط مقدم به خوبی نشان داده است، بیان داشت: انجام بیشترین هماهنگی و اطلاع‌رسانی در دولت نهم و دهم گواه این امر است.

وی کار تولید و ارسال خبر را لحظه‌ای دانست و افزود: خبرنگار یک پیک و بشیر است که توانایی مدیران را به خوبی و منطقی به گوش مردم می‌رساند و با پیگیری در کارها مشکلات را برطرف می‌کند.

محمد حیدری خبرنگار واحد مرکزی خبر نیز در این آیین اظهار داشت: خبرنگار واسط میان مردم و مسئولان است به همین دلیل اگر بخواهد، جانبدارانه برخورد کند، حقی را از طرفین ضایع می‌کند.

وی به سختی این حرفه اشاره کرد و ابراز داشت: در این مسیر سختی‌های زیادی را متحمل می‌شویم، اما دلسوزی، تعصب سرزمینی و تعامل و همکاری مسئولان این راه را بسیار هموار و خدمت را گوارا می‌کند.

حیدری تصریح کرد: رسالت خطیر خبرنگاری یعنی اینکه بسیاری از گره‌ها و مشکلات با قلم و دوربین خبرنگار به راحتی به گوش مقام‌ها و مسئولان کشور رسیده و بسیار موفق‌تر حل و فصل شود.

علی اکبرزاده‌مقدم خبرنگار خبرگزاری فارس جنوب کرمان نیز هدف از انتخاب این رسالت را تحولات و مشکلات منطقه قلعه‌گنج دانست و اظهار داشت: تلاش کردیم در این راه با مدیران شهرستان تعامل خوبی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، اذعان داشت: راه‌اندازی دفتر خبری در شهرستان قلعه‌گنج تلاش و انگیزه ما را دو چندان می‌کند که امیدواریم با همت فرمانداری این مهم نیز محقق شود.

به گزارش فارس، در پایان آیین تجلیل از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و سپاس از آنان قدردانی شد.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول