اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کلدانی‌ها در مجلس:

ظرفیت‌های رسانه‌ای چندان استفاده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده کلدانی‌ها در مجلس گفت: ظرفیت‌های رسانه‌ای نهفته در کشورمان متاسفانه چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

ظرفیت‌های رسانه‌ای چندان استفاده نمی‌شود

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک و شادباش گفت، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون به طور شایسته و رضایت‌بخش از قابلیت‌های نهفته در عرصه رسانه استفاده نشده است از این رو می‌طلبد در چگونگی تعامل با تلاش‌گران این حوزه تجدیدنظر اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از بین دستگاه‌های اجرایی فقط چند اداره محدود و به عبارتی فقط متولی امور رسانه‌ها با این قشر همکاری خوبی دارد اضافه کرد: باید مدیران سازمان‌ها در ارائه اطلاعات و دستاوردهای خود بیش از پیش ساعی بوده و انتقادهای صورت گرفته از این قشر را صمیمانه پذیرا باشند زیرا در این صورت اقشار مختلف جامعه در جریان روند امور قرار می‌گیرند.

بت‌کلیا جلب مشارکت‌های مردمی را در گروی تعامل با اصحاب رسانه دانست و گفت: خبرنگاران نسبت به انتقال اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش‌رو مبادرت می‌کنند، براین‌اساس رفتار صادقانه و نزدیک با آنها منجر به همکاری توده‌های مردم و استفاده از ظرفیت‌های نهفته در جامعه می‌شود.

نماینده کلدانی‌ها در مجلس، آذربایجان‌غربی را به دلیل برخورداری از تنوع قومیتی، ادیان و زندگی صاحبان افکار مختلف بستر مناسبی برای رشد مطبوعات دانست و اظهار داشت: خبرنگاران برای اینکه در حرفه خود مبنی بر  اطلاع‌رسانی و تامین نیاز اطلاعاتی اقشار مختلف موفق عمل کنند باید ابتدا نسبت به شناخت محیط پیرامون خود مبادرت کنند زیرا تا وقتی که شناخت درستی از جامعه، خواسته‌ها و نیازهای مردم نداشته باشند در تامین داده‌های مورد نیاز آنها موفق نخواهند بود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول