اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کردستان:

تعامل با رسانه‌ها احساس امنیت را ارتقا می‌بخشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: کردستان در زمینه وقوع جرم در رده آخر استان‌های کشور قرار دارد و این به موجب خدمات تمامی نیروهای انقلابی استان به ویژه انتظامی و در تعامل با رسانه‌ها حاصل شده است.

تعامل با رسانه‌ها احساس امنیت را ارتقا می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن حسن‌خانی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی در سالن جلسات مهمانسرای انتظامی کردستان اظهار کرد: در سال گذشته تنها یک یا دو مورد جرایم خشن در کردستان رخ داد که این مسئله در سال‌جاری تاکنون مشاهده نشده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان کردستان، در چهار ماهه امسال نیز با وجود افزایش آمار مسافران نسبت به سال‌های گذشته، به اندازه انگشتان دست از ایجاد مزاحمت و یا سرقت و جرایم دیگر شکایت نشده و این مصداق عینی فرمایشات رهبری مبنی بر فرهنگی بودن کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کردستان از امنیت بالایی برخوردار است و مردم هیچ دغدغه‌ای در زمینه بروز مشکلات و مسائل امنیتی ندارند.

حسن‌خانی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها در زمینه حفظ و ارتقای احساس امنیت در کردستان، گفت: نتوانسته‌ایم واقعیت‌های عینی امنیت و احساس امنیت در این استان فرهنگی را به مردم معرفی کنیم که رسانه‌ها باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تبیین احساس امنیت استان کردستان را نیازمند یک کار ویژه با کمک رسانه‌ها و خبرنگاران دانست و تحقق آن را بستری برای افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی و در نهایت کاهش قاچاق و رونق اقتصادی منطقه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: برخی از اخبار و مطالب منتشر شده در نشریات و رسانه‌ها نه تنها به برقراری و حفظ امنیت کمک نمی‌کند بلکه موجب سیاه‌نمایی و انحراف اذهان نسبت به استان خواهد شد که لازم است اصحاب رسانه از انتشار چنین مطالبی خودداری نمایند.

وی با یادآوری کثرت نیرو و تعدد وظایف انتظامی، گفت: در حوزه انتظامی با چنین گستردگی مشکلاتی هم اتفاق می‌افتد که برای جبران آن نیروهای خود را توجیه و در صورت تکرار با آنان برخورد می‌کنیم.

حسن‌خانی تصریح کرد: اگر چه خدمات قابل توجهی به مردم در بخش‌های مختلف انتظامی و پلیس‌های تخصصی ارائه می‌شود اما رضایتمندی از وضعیت موجود موجب ایستایی می‌شود که مجموعه انتظامی همواره به دنبال تغییر و پیشرفت بوده و افزایش روند خدمتگزاری را در پیش گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: نه تنها از خبرنگاران بلکه از فرد فرد شهروندان استان انتقادهای سازنده را می‌پذیریم و نصب تابلوهای 197 به منظور ارتباط بیشتر مردم با مجموعه انتظامی مصداق عینی این ادعاست.

وی در پایان بر تعامل بیشتر اصحاب رسانه استان با مجموعه نیروی انتظامی در استان تاکید کرد و خواستار کمک این مجموعه به دستگاه انتظامی و پلیس‌های تخصصی استان شد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول