اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری فارس:

رسانه‌ها می‌توانند نقش نظارتی داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جایگاه ویژه رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش نظارتی داشته باشند.

رسانه‌ها می‌توانند نقش نظارتی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح‌الله خدائیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت کار رسانه‌ها بر کسی پوشیده نیست و نقش مهمی در عرصه‌های مختلف دارند.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: دنیای امروز دنیای جنگ میان رسانه‌های مختلف است و هر جامعه‌ای که از شبکه‌های رسانه‌ای آگاه‌تر و مسلط‌تری برخوردار باشد در این جنگ موفق‌تر است.

وی گفت: دشمنان با ایجاد شبکه‌های رسانه‌ای مختلف درصدد هستند تا به کشورهای مستقل از جمله ایران اسلامی ضربه وارد کنند و با ایجاد فضای یاس و ناامیدی کشورهای مستقل را تخریب کنند.

خدائیان با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی همواره پاسخ استکبار را داده‌اند، تصریح کرد: مردم با حضور در مراسم‌های مختلف ملی مانند انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن و راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به دشمنان داده و آنها را ناامید کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه‌ها اضافه کرد: رسانه‌ها باید با انعکاس پیشرفت‌های مختلف علمی، فناوری، پزشکی و هسته‌ای روح امید و پیشرفت را در کشور ایجاد کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس که به مناسبت روز خبرنگار در یک نشست مطبوعاتی حضور یافته بود، تصریح کرد: مهم‌ترین نقش رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی است تا به این وسیله رشد و آگاهی را در جامعه فراهم کند.

وی گفت: رسانه‌ها باید باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی را در سطح جامعه گسترش دهند و با مطالب خود در سطح جامعه فرهنگ‌سازی کنند.

خدائیان خاطرنشان کرد: در کنار این وظایف رسانه‌ها می‌توانند کارکرد نظارتی خوبی داشته باشند و با نقد سازنده زمینه ارتقای سلامت اداری را فراهم کنند.

وی در ادامه از رسانه‌ها خواست به دنبال مطالب جنجالی نروند و فضای یاس و ناامیدی را در جامعه ایجاد نکنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان گفت: دادگستری استان فارس آمادگی کامل دارد تا هر جا رسانه‌ها احساس نیاز کردند که با قوانین بیشتر آشنا شوند دوره‌های آموزشی برگزار کند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول