اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای کرمان:

رسانه‌ها اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ترویج دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای کرمان گفت: ‌نقش مهم رسانه‌‌ها و خبرنگاران در آگاه‌سازی جامعه در زمینه ترویج کارآفرینی با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ضرورت دارد.

رسانه‌ها اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، ‌مهدی ابراهیمی‌نژاد اظهار داشت: طرح جهادی ترویج کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد ارزشی در کرمان آغاز شد.

ابراهیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: این طرح جهادی با هدف ترویج و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ماه مبارک رمضان در کرمان، بم، سیرجان و رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکل بیکاری و نقش مهم و ارزشمند آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه ما ترویج و اطلاع‌رسانی اهمیت این آموزش‌ها به جامعه است که این طرح جهادی حرکتی در این راستا است.

ابراهیمی‌نژاد افزود: در طرح جهادی ترویج کارآفرینی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد ارزشی، تیم‌های جهادی متشکل از روحانی، کارشناس مشاوره و روابط عمومی طی ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و سایر مراکز تجمع مردم، به تشریح مزایا و فواید این آموزش‌ها از دیدگاه اسلام و جامعه می‌پردازند.

وی ترویج آموزش‌های مهارتی را باقیات الصالحات و عمل صالح ذکر کرد و بر ‌نقش مهم رسانه‌‌ها و خبرنگاران در آگاه‌سازی جامعه در این راستا تأکید کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول