اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

جلب اعتماد مردم در گروی همکاری با رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: جلب اعتماد اقشار مختلف جامعه در گروی همکاری کردن با رسانه‌های جمعی است.

جلب اعتماد مردم در گروی همکاری با رسانه‌هاست

عثمان احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مهاباد ضمن اینکه فرا رسیدن روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه را تبریک گفت، اظهار داشت: چنانچه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با فعالان این عرصه تعامل خوبی را به منصه ظهور برسانند در زمینه‌های گوناگون گام‌های بلندی برداشته و تا حدود زیادی مشکلات موجود رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی عملکرد تاثیر مطلوبی در جلب اعتماد افکار عمومی دارد اضافه کرد: زمانی که مدیران و نمایندگان مجلس تعامل بهتر و بیشتری با فعالان عرصه رسانه برقرار کنند در جلب اعتماد و رضایت جامعه هدف خود بیش از گذشته موفق خواهند بود زیرا تلاش‌گران این حوزه پل ارتباطی بین مردم و کارگزاران نظام هستند.

احمدی در پاسخ به این سوال که مسئولان در مقابل انتشار گزارش‌ و اخبار با رویکرد انتقادی سکوت پیشه می‌کنند، اضافه کرد: قبول ندارم مسئولان نسبت به نتایج تلاش رسانه‌ها بی‌تفاوت هستند ولی انتظار می‌رود همکاری و هماهنگی بین این دو قشر بیش از بیش افزایش یابد و رسانه‌ها به نقدهای سازنده پرداخته و این قبیل نقدهای منصفانه نیز باید توسط طرف مقابل پذیرفته شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس با بیان اینکه رسانه‌های گروهی باید در راستای ایجاد تحول و تغییر در جامعه اهتمام کنند اظهار داشت: اگر با عشق و ایمان در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به قلم زدن مشغول باشند به طور قطع برای ایجاد تحول چشمگیر در جامعه نقش زیادی خواهند داشت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید با نگاه رسانه‌ای به مسائل مختلف اعم از امور عمرانی، فرهنگی به ویژه سند چشم‌انداز پرداخته شود اظهار داشت: اگر با این باور به مسائل گوناگون بپردازیم که رسانه‌ها پیرامون اقدامات صورت گرفته، برنامه‌ها و دستاوردها پرس‌و‌جو خواهند کرد قطع یقین با نگاه رسانه‌ای و به طور واقع‌بین، جدی‌تر و با اطلاعات کامل به تصمیم‌گیری پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول