اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی:

نهادینه‌سازی برنامه پزشک خانواده نیازمند همیاری رسانه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: نهادینه‌سازی برنامه پزشک خانواده در میان آحاد جامعه، نیازمند همیاری تمام رسانه‌ها است.

نهادینه‌سازی برنامه پزشک خانواده نیازمند همیاری رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ علی نهاوندی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در استانداری خراسان‌رضوی، اظهار کرد: سازمان صداوسیما در سطح کلان برای نهادینه‌سازی طرح پزشک خانواده اقدامات بسیار مناسبی را پیش‌بینی کرده است و اساسا اجرایی شدن صحیح برنامه پزشک خانواده نیازمند همیاری رسانه‌ها است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی ادامه داد: افکار عمومی را باید به‌ درستی نسبت به برنامه پزشک خانواده ترغیب و حساس کرد.

نهاوندی بیان کرد: صداوسیمای خراسان‌رضوی نیز در زمینه نهادینه‌سازی این برنامه تاکنون اقدامات بسیار مناسبی را انجام داده است و در بخش صدا، برنامه‌هایی مانند سلام صبح، صدای زائر و سلامت باشید تاکنون در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی داشته‌اند.

وی افزود: برنامه‌های اشاره، گفت‌وگو، سیمای بامدادی و سیمای سلامت نیز در بخش سیما، برنامه‌های مناسبی را طراحی و اجرا کرده‌اند و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نهاوندی عنوان کرد: در بخش مستند نیز در حال طراحی برنامه‌های مناسبی برای پخش از صداوسیمای خراسان رضوی هستیم و در قسمت مسابقه نیز، مسابقه هشت مسئولیت اطلاع‌رسانی در زمینه طرح پزشک خانواده را عهده‌دار شده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر این، 30 برنامه 20 دقیقه‌ای نیز از 23 مردادماه از واحد صدای خراسان‌رضوی پخش می‌شود و یکسری برنامه‌های فوق‌العاده را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم.

نهاوندی گفت: به نظر می‌رسد در بخش رسانه‌ای برنامه پزشک خانواده نیازمند طراحی یک پورتال اختصاصی باشد تا از این طریق، اطلاع‌رسانی مناسب‌تری انجام شود و سوالات مختلف مردم نیز پاسخ داده شود.

وی تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، زیرنویس‌ها و پیامک‌هایی را نیز طراحی کرده‌ایم و تاکنون نیز پخش آنها با بازخورد بسیار مناسبی از سوی مردم همراه بوده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول