اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

اشاعه اندیشه‌های قرآنی ضامن بقای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: اشاعه اندیشه‌های قرآنی ضامن بقا و استمرار حرکت انقلاب اسلامی است.

اشاعه اندیشه‌های قرآنی ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در جلسه ماهیانه روحانیون بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه توسعه امور فرهنگی و دینی در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا در طول ماه مبارک رمضان قرار دارد، اظهار کرد: تلاش برای احیای جامعه‌ای سعادت‌مند و توسعه‌یافته تنها با تمسک آحاد ملت و جوانان به آیات وحی امکان‌پذیر بوده و کسانی که از این راه سرپیچی کرده‌اند، قطعا دچار خسران و نابودی می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه هدف از نزول قرآن در این ماه دعوت آحاد انسان‌ها به خدا‌پرسی و هدایت مشترک تمام مسلمانان است، افزود: قرآن کریم قانون اتحاد بین ملت‌های مسلمان در سرتاسر جهان بوده و مسلمانان و به‌ویژه شیعیان باید ضمن بهره‌گیری از ارشادات و نصیحت‌های حکیمانه این کتاب الهی عرصه را برای سعادت و خیر دنیوی خویش فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف از تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اشاعه و گسترش روز افزون احکام و اصول اسلامی در سطح جامعه است، بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و عقیدتی امروز مانند خاری در چشمان منافقان و کینه‌ورزان فرو رفته و آنان را در دست‌یابی به مقاصد پلید و شوم خویش ناکام گذاشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اعزام روحانیون به نقاط محروم در ایام ماه مبارک رمضان از جمله برکات استقرار حکومت اسلام محور در کشور است، عنوان کرد: امروز وظیفه‌ای که بر دوش آحاد ملت و جوانان قرار دارد، این است که باید با همت و تلاش معنوی خویش قله‌های دانایی و افتخار جهانی را طی کرده و سبب عزت این دین الهی شوند.

عباسی لزوم تولید و انتشار آثار اسلامی در این ماه را ارزشمند و بسیار مغتنم دانست و تصریح کرد: باید به‌دنبال این بود که با طرح ایده‌های جذاب و کارآمدتر، راه برون رفت جوانان از مشکلات فرهنگی کشور را بیابیم و سبب اعتلای همه‌جانبه نظام اسلامی شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: این اداره در حوزه تأمین فرهنگی برای جوانان نیز تاکنون فعالیت‌های متنوعی را انجام داده که انتشار و توزیع بسته‌های قرآنی نور حکیم و آیات روشنی‌بخش از جمله این فعالیت‌ها و برنامه‌های مذهبی بوده است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول