اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن‌الکریم کرمان خبر داد

توزیع 10 هزار جلد قرآن در کرمان/ حمایت دارالقرآن‌ از جلسات قرآنی خانوادگی

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 10 هزار جلد قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان در این استان توزیع می‌شود.

توزیع 10 هزار جلد قرآن در کرمان/ حمایت دارالقرآن‌ از جلسات قرآنی خانوادگی

عباس کافی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فاز نخست توزیع کتاب قرآن به صورت یارانه‌ای در استان کرمان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان 10 هزار جلد قرآن به صورت یارانه‌ای اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه مؤسسات قرآنی و دارالقرآن‌الکریم استان کرمان در زمینه آموزش قرآن تلاش می‌کنند، افزود: طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم در کرمان مورد استقبال قرار گرفت.

کافی‌زاده با بیان اینکه 11 هزار نفر در طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم شرکت کردند، عنوان کرد: حضور مردم کرمان در کلاس‌های حفظ جزء 30 مطلوب است.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بهار قرآن در هر یک از شهرستان‌های استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین‌المللی، کشوری و استانی برگزار می‌شود.

این مسئول حمایت از جلسات قرآنی مردمی را از دیگر برنامه‌های دارالقرآن‌الکریم استان کرمان در ماه مبارک رمضان برشمرد و بیان داشت: به جلسات قرآنی در زمینه اهدای قرآن کریم کمک می‌کنیم.

کافی‌زاده با بیان اینکه دارالقرآن‌الکریم استان کرمان از راه‌اندازی جلسات قرآنی خانوادگی حمایت می‌کند، خاطر نشان کرد: امکاناتی شامل قرآن، رحل و دستگاه صوتی به این خانواده‌ها هدیه داده می‌شود.

وی از توزیع بسته‌های آموزشی به معلمان قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مربیان می‌توانند با استفاده از این بسته‌ها سطح کیفی کلاس‌های خود را افزایش دهند.

کافی‌زاده اظهار داشت: مسابقه بزرگ مسبحات با همکاری و اجرای برنامه توسط مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تسنیم در دو رشته حفظ و تفسیر در استان کرمان در حال برگزاری است.

وی افزود: ترجمه و تفسیر سوره‌های مسبحات برای علاقمندان بالای 12 سال پیش‌بینی شده است و تاکنون 10 هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد به 30 هزار نفر افزایش یابد.

کافی‌زاده بیان کرد: روحانیان اعزامی به مناطق مختلف استان کرمان در ماه مبارک رمضان برنامه تفسیر سوره‌های مسبحات را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره‌های مسبحات به صورت حضوری و زنده در مناطق مختلف استان کرمان انجام می‌شود، ابراز داشت: این برنامه مورد استقبال مردم واقع شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول