اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سبزوار خبر داد

برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در سبزوار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سبزوار از برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در این شهرستان از 12 تا 17 مردادماه سال جاری خبر داد.

برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، رضا مدرسی‌پور در جلسه شورای سیاست‌گذاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت سبزوار از برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از 12 تا 17 مردادماه سال جاری در 13 غرفه پس از افطار در محل شهرداری سبزوار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت سبزوار نتیجه یک سال فعالیت‌های قرآنی در شهرستان است، خواستار برگزاری باشکوه این نمایشگاه از سوی همه دستگاه‌های اجرایی شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سبزوار، افزود: عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه از سوی کمیته ارزیابی این شورا بررسی می‌شود و در نهایت از 5 دستگاه برتر در جلسه شورای اداری تقدیر به‌ عمل می‌آید.

مجید عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان سبزوار در 2 سال اخیر در برگزاری نمایشگاه و جشنواره قرآنی حائز رتبه برتر استانی شده است، تدوین و تصویب راهبردهای نمایشگاه، بررسی و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی، نظارت، ارزیابی و ارزشیابی نمایشگاه، نظارت بر کیفیت برگزاری نمایشگاه را از جمله وظایف برگزار کنندگان عنوان کرد.

گفتنی است در این جلسه برگزاری محافل قرآنی، مراسم تجلیل از خادمان قرآن، غرفه‌های بیداری اسلامی، جنگ نرم و راه‌های مقابله با آن، شعر و ادب، تذهیب و خطاطی از سوی اعضای ستاد به عنوان برخی برنامه‌های این نمایشگاه مطرح شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول