اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان خبر داد

تربیت 2000 حافظ و قاری قرآنی در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: اجرای طرح تربیت 2 هزار حافظ و قاری قرآن در 9 بقعه متبرکه شهرستان گرگان صورت می‎گیرد.

تربیت 2000 حافظ و قاری قرآنی در گرگان

حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان به ظرفیت تربیت حافظان و قاریان قرآنی در سطح بقاع شهرستان گرگان اشاره کرد و بیان داشت: هدف‎گذاری در تربیت حافظان قرآنی در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان به عنوان مرکز استان، یک هزار نفر پیش‎بینی شده و در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) 400 نفر و در امامزاده نور(ع) 100 نفر در نظر گرفته شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان اضافه کرد: هر یک از امامزاده 9 تن(ع) شهرستان گرگان، امامزاده عبدالله(ع) روستای زیارت، امامزاده سلیمان(ع) روستای هاشم‎آباد، امامزاده طیب(‎ع) روستای قرن‎آباد و امامزاده مجید(ع) شهرستان کردکوی، میزبان تربیت و پرورش 100 قاری و حافظ قرآن کریم هستند.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه فعالیت طرح مذکور همزمان با بهار قرآن آغاز شده است یادآور شد: این طرح طی هفت ماه و در اسفند ماه سال جاری پایان می‎یابد.

وی برگزاری طرح تربیت حافظان قرآنی را در سه مقطع مختلف عنوان کرد و افزود: گروه سنی کودکان 12-7 سال "حفظ جزء 30"، گروه سنی نوجوانان 18-13 سال "حفظ جزء 30 و جزء یک"، گروه سنی جوانان و بزرگسالان 19 سال به بالا "حفظ جزء 30، جزء اول و دوم" را در مدت هفت ماه خواهند آموخت.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان در پایان اظهار داشت: امیدواریم با توکل و یاری خداوند از این آزمون سربلند بیرون آمده و ایران اسلامی را آن گونه که شایسته برقراری حکومت مهدوی است تربیت کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول