اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

ضعف تولید محتوا و نرم‌افزار‌های قرآنی داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در بحث نرم‌‌ افزارها و کتاب‌های قرآنی با ضعف تولید در استان اردبیل روبرو هستیم که باید نسبت به جبران آن کوشید.

ضعف تولید محتوا و نرم‌افزار‌های قرآنی داریم

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در حوزه قرآنی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشتیم و کتب قرآنی و نرم افزارهای متعدد و زیادی تولید شده که چاپ جدید و شرایط موجود به شکل دیجیتالی توانسته است به نیاز مخاطب پاسخ دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یکی از دلایل رکود برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و استقبال نکردن ناشران کشوری را هم زمانی برگزاری این نمایشگاه با نمایشگاه قرآنی تهران اعلام کرد.

عضو شورای عالی قرآن استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل از لحاظ پرورش استعدادها به ویژه قاریان و مفسران اقدامات بسیار مثبتی را انجام دادیم و علت ضعف نمایشگاه به دلیل نداشتن تولید محتوای قرآنی در استان‌هاست.

ستوده تصریح کرد: ضعف تولید محتوا تنها اختصاص به استان اردبیل ندارد بلکه در سایر استان‌ها نیز این ضعف مشهود است.

اعتبار حوزه قرآنی با گستردگی فعالیت‌ها هم‌خوانی ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر شورای عالی قرآن با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می‌‌شود و می‌طلبد ما به دلیل تعداد مخاطبان بسیار بالا و موسسات متعدد از اعتبارات خوبی برخوردار شویم.

ستوده خاطرنشان کرد: اعتبار محدود این حوزه هیچ سازگاری با فعالیت‌های گسترده موسسات قرآنی ندارد.

این مسئول در پایان به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: اگر این موسسات و فعالیت‌ها را در یک کفه ترازو و اعتبارات را در کفه دیگر قرار دهیم مسلماً این دو با هم همخوانی نخواهند داشت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول