اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در 2 بخش

مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه‌های استان قم فردا در دو بخش شفاهی و کتبی در دانشکده اصول‌الدین قم برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی دانشکده اصول‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه‌های استان قم در حالی برگزار می‌شود که بخش کشوری آن شهریورماه با حضور نفرات برگزیده استانی در دانشگاه صنعتی شاهرود به انجام خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 20 نفر از کارکنان دانشگاه‌های سطح استان برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کردند که به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها در ایام تابستان و عدم اطلاع‌رسانی صحیح، مهلت ثبت‌نام را تا یک ساعت قبل از شروع مسابقات افزایش دادیم و پیش‌بینی می‌شود بر تعداد شرکت‌کنندگان افزوده شود.

حسن حیدرزاده با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود افزود: بخش شفاهی در قسمت ترتیل، قرائت و تحقیق، حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بخش کتبی نیز در دو قسمت سیره 14 معصوم بر اساس کتابی از آیت‌الله مظاهری و قسمت دقایقی با قرآن بر اساس کتاب حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشکده اصول‌الدین یادآور شد: شرکت‌کنندگان تنها در یک رشته کتبی و یک رشته شفاهی می‌توانند شرکت کنند و شرکت در دو رشته شفاهی یا دو رشته کتبی ممنوع است.

نخستین دوره مسابقات قرآن کارکنان دانشگاه‌های کشور اسفندماه سال گذشته در حالی به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد که دومین دوره این مسابقات سوم تا پنجم شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول