اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح ضیافت دانشگاه‌های آزاد استان قزوین در ایستگاه آخر

خبرگزاری فارس: طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین در ایستگاه آخر قرار دارد و عصر امروز اختتامیه این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

طرح ضیافت دانشگاه‌های آزاد استان قزوین در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین عصر امروز با حضور مسئولان استانی در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می‌شود.

در این مراسم مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و همچنین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان قزوین به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این خصوص در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امسال برای نخستین بار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به صورت مجزا از دانشگاه‌های دولتی اقدام به برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی کرده است.

حجت‌الاسلام علی صفی‌خانی ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین از هفته آخر ماه شعبان شروع شده و امروز نیز به پایان خواهد رسید.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اضافه کرد: در این طرح برای دانشجویان برنامه‌های محفل انس با قرآن، کارگاه وبلاگ‌نویسی کارگاه ازدواج موفق، کلاس‌های احکام، کرسی‌های آزاداندیشی، حلقه‌های معرفت و کلاس‌هایی برای برطرف‌کردن شبهات با حضور اساتید مجرب تدارک دیده شده است.

وی در خصوص شرکت در این دوره که معادل چهار واحد درسی محسوب می‌شود، افزود: دانشجویانی که در این طرح شرکت کرده‌اند اگر امتیاز قبولی را کسب کرده باشند، می‌توانند از امتیاز گذراندن چهار واحد درسی (عمومی) نیز برخوردار شوند.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: متولی اصلی برگزاری این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در این دانشگاه است که حوزه معاونت فرهنگی و سایر نهادهای فرهنگی این دانشگاه نیز نهاد نمایندگی‌ ولی‌فقیه را در برگزاری هرچه بهتر این طرح عظیم یاری رسانده‌اند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ابراز کرد: در این طرح عظیم 200 نفر از دانشجو از دانشگاه‌های آزاد اسلامی قزوین، تاکستان و شال شرکت داشته‌اند که 60 نفر از آنان را دانشجویان دختر و 140 نفر دیگر را دانشجویان پسر تشکیل دادند.

وی در خصوص تأکید مقام معظم رهبری بر برگزاری طرح‌های عظیم فرهنگی در دانشگاه‌های کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با توجه به توانمندی بالایی که دارد توانسته به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی دانشجویان و ارتقای فکری و معنوی آنان جامعه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول