اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیشابور:

طرح ضیافت اندیشه در نیشابور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیشابور گفت: طرح ضیافت اندیشه در نیشابور به مدت 14 روز و در 15 کلاس دختران و پسران با حضور هشت استاد برگزار می‌شود.

طرح ضیافت اندیشه در نیشابور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور، اظهار کرد: در طرح ضیافت اندیشه، نیشابور میزبان 200 دانشجوی دختر و 100 دانشجوی پسر شده است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیشابور حضور در این کلاس‌ها را الزامی و پایان این دوره را معادل با چهار واحد درس معارف اسلامی عنوان کرد و گفت: فعال بودن دانشجویان در کلاس‌ها بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: 16 نمره از این دوره متعلق به اساتید و چهار نمره دیگر متعلق به خود مسئولان برگزاری این اردو بر حسب شرکت دانشجویان در برنامه‌های فوق‌برنامه است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیشابور اظهار داشت: موضوع کلاس‌ها متون اسلامی، انقلاب اسلامی و اخلاق اسلامی است که در کل دوره هر دانشجو در 24 جلسه کلاس شرکت می‌کند.

وی برگزاری کارگاه‌های نقد فیلم، کرسی‌های آزاداندیشی، پاتوق‌های شبانه، کلاس‌های مشاوره، گفت‌وگوهای آزاد مهارتی و برنامه‌های ورزشی را از جمله برنامه‌های فوق‌برنامه این اردو بیان کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول